Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

1 листопада 2013, 13:35 Суспільство
Київпастранс не платить водіям тролейбусів
Київпастранс не платить водіям тролейбусів

Столичний тролейбусний парк - на межі страйку: там уже третій місяць поспіль працюють задарма. Пасажирів возять, а самі перебуваються з хліба на воду.

Їх лякає перспектива втратити роботу, тож працівники першого київського тролейбусного депо воліють не показувати облич. Та до забороненого на пасажирському транспорті страйку морально вже дозріли: і слюсары, а головно, водії. Вже третій місяць їм не видають у повному обсязі платні. Аналогічна ситуація в інших тролейбусних депо столиці.

Олександр, водій тролейбуса:

- У меня есть жена, ребенок. Существовать сложно. Живем в кредит. Но дело в том, что вечно в кредит нельзя жить.

Анатолій, водій тролейбуса:

- Одолживаю у тещи, у тестя и тому подобное, у знакомых у всех. Уже в долги такие влез, что мне, наверное, этой всей зарплаты, которую я получаю, не хватит рассчитатся.

Керівництво тролейбусного депо № 1 видає відсотки від зарплати, щоразу обіцяє вирішити наболілі питання, та люди від слів не ситі.

Дарина, водійка тролейбуса:

- У нас руководство объясняет тем, что денег вообще нет. Хотя на любом предприятии должны быть хоть какие-то средства. Обьясняют, что ну может быть на похорон. Так что это - нужно кому-то умереть, чтобы получить эти деньги хоть немножко?

У Київпастрансі підтвердили факт заборгування платні працівникам першого тролейбусного депо. Пообіцяли найближчим часом віддати гроші за серпень і 70 відсотків за вересень, хоча вже й жовтень минув. Затримує міністерство фінансів - не доплачує за пільгові категорії пасажирів. Тим часом водії працюють голодні і знервовані, а так і до лиха не далеко.

Дарина, водійка тролейбуса:

- Мне как водителю голодной выйти на роботу. Плюс у меня ребенок маленький. Как обяснить, что мама может щас выйти на работу, не дай Бог что-нибудь случится.

Як утримати обурених людей від радикальних дій - керівництво депо знає. 

Олександр, водій тролейбуса:

- Увольнять никого не будут, а без жилья оставят.

У столичному громадському транспорті працюють переважно приїжджі. Державне підприємство надає кімнати в гуртожитках. Тому й за роботу люди тримаються цупко.  

Олександр, водій тролейбуса:

- Я в этой сфере работаю как-никак довольно таки давно. Я люблю свою работу, мне нравится работать. Я хочу жить, работать в этой структуре, в этой сфере.