Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

3 жовтня 2013, 10:34 Суспільство
Як вберегти Київ від транспортного колапсу
Як вберегти Київ від транспортного колапсу

Паркування на газонах і тротуарах, евакуатори, плата за в'їзд у центр міста. Ось панацея проти тисняв - кажуть у столичній міліції. Люди при погонах хочуть реформувати транспортну інфраструктуру Києва. І поспішають упоратися до зими.

Олена Ткаченко, кореспондентка:

- Київ потерпає від заторів, а це ще навіть не зима, з її кучугурами снігу й прибиральною технікою. Тож поки ще не сезон, столична автоінспекція запропонувала кілька методів боротьби із тиснявою на дорогах.

Валерій Коряк, керівник ГУ міліції м. Києва:

- Треба щось робити, готуватись до зимового періоду, взагалі з пробками треба щось робити, бо у нас їх дуже багато.

У пам'яті ще торішня зима - каже головний міліціянт міста. За білий сезон 12-13-ть столичні чиновники кілька разів оголошували надзвичайну ситуацію. Мело нещадно. Інколи з білими мухами впоратися було годі. Зокрема, через транспорт. Як на проїжджій частині, так і на узбіччях. 

- Ця проблема є, і пробки, і неможливість прибрати зимою сніг.

Люди при погонах вирішили не бути осторонь проблеми. Надіслали до Київської адміністрації цілий талмуд пропозицій. Велосипеда не вигадували, уподобали європейський досвід. Зокрема - лондонський. 

- Введення платного в'їзду у центральну частину міста у денний час.

Столичні водії не забарилися висловити свою думку з цього приводу.

- Я вважаю, що це абсурд.

Скептично налаштовані й містознавці. Надто щодо запропонованих меж центру - від Набережного шосе до проспекту Перемоги.

Олександр Сергієнко, директор Інституту міста:

- У нас дорожньо-траснпортна мережа і система організації руху такі, що як то кажуть - всі дороги ведуть через центр, якщо перекрити центр, то, чесно кажучі, мені здається, що місто просто стане.

У столиці туманного Альбіону вже десяток років в'їзд у центральну частину міста - платний. Коштує він десять фунтів, це приблизно 130 гривень. Утім, не тільки грішми лондонські чиновники боролися з тиснявами. Облаштували смуги для громадського транспорту, збільшили й кількість автобусів. У Києві теж є дорога для комунального транспорту, але вона отака. Поряд із покинутими машинами яблуку ніде впасти, де там тролейбусові проїхати. До речі, правила паркування ДАІвці теж пропонують змінити.

Валерій Коряк, керівник ГУ міліції м. Києва:

- Облаштування спецмайданчиків на газонах, встановлення газонних решіток, які надійно захистять газон від ТЗ, тобто і газони не портяться, і авто стоїть.

Так, мовляв, буде вільна крайня смуга. І ось вони - умови для якісного прибирання снігу. Утім, спритні столичних водії окупували вже все зазначене. Ставлять навіть авта просто під табличками про штраф за паркування на газоні. І це по всьому місту.

Олександр Сергієнко, директор Інституту міста:

- Знаючи нашу культуру суспільну населення, тут необхідно вводити дуже жорсткий контроль за знищенням зелених насаджень.

Очільник Інституту міста додає - декотрі з новацій, що їх запропонували ДАІвці, непогані, але запрацюють у комплексі. До обговорення правил й підстав для їхнього запровадження готова долучитися навіть прокуратура.

Назар Константинов, керівник управління прокуратури м. Києва:

- Якщо необхідно, ми можемо проаналізувати документи, які стали підставою для таких пропозицій, разом з тим приймати рішення буде Київрада.

Чи пристане на пропозиції київська влада - поки невідомо.

- Ще відповіді немає.