Вже за місяць іномарки в Україні коштуватимуть на 7-13% дорожче. Міністерство економіки вирішило збільшити ввізні мита на автомобілі, відповідну постанову оприлюднили вчора. Втім, новація стосуватиметься тільки малолітражок, так чиновники хочуть змусити українців пересісти у вітчизняні машини. Що з цього вийде - з'ясовувала Ірина Винокурова.
Змусити українців купувати автівки вітчизняного виробництв! В уряді вирішили вдатися до силових методів, збільшивши мито на імпорт машин. Так на іномарку з об'ємом двигуна від 1 до 1,5 літрів воно зросте на майже 7%, від 1,5 до 2,32 л - на 13%.
Олег Назаренко, директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів та дилерів:
- То, что предлагается - это новый побор на плечи рядовых украинцев. Подчеркиваю рядовых, потому что олигархи у нас не ездят на автомобилях 1,5 литра. Кабмин прекрасно понимает, что если он сегодня предложит такой же налог на роскошные автомобили от 6 л, то завтра Верховна Рада его в полном составе отправит в отставку. Потому что себя ограничить - как же.
Та й вітчизняний автопром підтримати новими поборами не вдасться - кажуть імпортери.
Олег Назаренко, директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів та дилерів:
- Если меня заставляют, принуждают, слишком давят на меня, купи этот ланос, купи ланос, я принципиально не буду его покупать. Я пойду куплю бу автомобль, германский, который у меня прослужит в 3 -4 раза дольше чем некоторые чудеса украинского автопрома.
Тож дилери певні, більшість українців піде на автобазари, а це - ризик придбати європейський непотріб, складений спеціально на продаж. Адже там вдаються до багатьох хитрощів.
Оперативный співробітник:
- Когда продают авто и это авто специально намазано какими-то средствами для полировки, или в авто открыты двери - стоит задуматься о том ,что авто не соответствует лако-красочным изделиям. Первые приметы - если продавец сидит в авто и открыты 2 или 3 двери, это значит ччто они не соответвуют и они изменены.
Провести діагностику автівки перед купівлею допоможе лише незалежна СТО, обирати яку має саме покупець. Адже виявити хитрощі продавця може тільки професійний механік.
Євген, працівник СТО:
- Основная хитрость - покупают машину после аварии, восстанавливают ее, мягко говоря некачественно, распиливают узлы которые отвечают за геометрию машины и продают. В дальнейшем у человека будут проблемы с этим автомобилем, начиная элементарно от того, что будет подъедать резину и кончая тем, что автомобиль просто может не управляться.
Важливо і те, де обслуговував автівку її колишній власник.
Євген, працівник СТО:
- Если это обслуживалось на сто гараж, то есть может даже элементарно не менялось на протяжении двух-трех замен масло. Вчера мы осмотрели автомобль на котором после ремонта кузова просто даже не покрасили места сварки.
Втім, фахівці кажуть: жоден автомобіль з пробігом все одно не зрівняється з новим. Тож Асоціація автоімпортерів за будь-яку ціну домагатиметься від уряду скасування мита. Інакше нових машин у нас взагалі не купуватимуть, такої ж думки і віце-президент Автомобільної федерації України. На своїй сторінці в соцмережі Віктор Янукович-молодший звернувся до прем'єр-міністра з проханням скасувати спецмито на іномарки, інакше багато компаній-імпортерок просто підуть з українського ринку.