Їх навчають не тільки уникати аварійних ситуацій, а й спричиняти їх. Що завгодно - задля безпеки перших осіб країни. Як відточують свою майстерність державні охоронці...
Цю картину бачив кожний. Отак супроводжують перших осіб країни. Здавалося б: хіба складно кермувати на порожній дорозі? Утім справа то непроста й дуже відповідальна. Недарма підготовці водіїв управління держохорони приділяють багато уваги. Кермо на столі. Повороти праворуч, ліворуч. Інколи із заплющеними очима. На перший погляд - дитяча забавка. Але так тренують м'язову пам'ять.
- Потому что в экстренной ситуации попадает в ту или иную ситуацию, у него, как правило, голова может оключится в этом деле, а руки спасут.
А далі від теорії до практики. Маневри навколо фішок. Робота у складі кількох машин. До тренувань долучаються й інспектори ДАІ. Адже без них на дорозі ніяк.
Зі слів держохоронців, водій УДО суттєво відрізняється від інших кермувальників.
Михайло Мотрук, співробітник управління держохорони:
- Если необходимо идти на таран, то обыкновенній водитель избегает ДТП , а водителю-охраннику необходимо идти на таран, бить машину, и это проблема психологии, слом психологии.
Михайло показує, як треба долати перешкоди. Журналісти "Свідка" тепер знають, що може відчувати перша особа під час екстремальної ситуації. Охоронець зізнається: через таку роботу дає прочухана й власному транспорту.
- Это стиль вождения. То, к чему ты привык, ты не будеш овощем на дороге.
А це інший етап. Для підопічних інструктори щоразу готують сюрпризи. Аби екстремальне та контраварійне кермування насправді було таким.
Після навчань чоловікам знову на роботу. Без диму та вибухів - проте напоготові.