Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

24 квітня 2012, 10:32 Суспільство
В столиці оприлюднили плани розвитку транспорту
В столиці оприлюднили плани розвитку транспорту

Одне з болючих питань напередодні Євро - українські дороги. До чемпіонату повністю їх відремонтувати, вочевидь, не вдасться. Європейські шляхи, принаймні в Києві, обіцяють за п'ятнадцять років.

Ірина - велосипедистка. Двоколісник для неї не спорт, а стиль життя.   

- Да, я їжджу у спідниці, без шолому, у підборах, тому що це так має бути.

Однодумців Ірини вже чотири відсотки від усіх мешканців Києва. Утім, велосипед поки у столичну метушню не вписується. Користуватися ним як повноцінним транспортом - зась.

Ірина Бондаренко, координатор Асоціації велосипедистів м. Києва:

- Велосипедисти не вбиваються на смерть самостійно, вони вбиваються, якщо їх зіб'є авто, тому якщо він буде рухатись на окресленій доріжці, то він буде у безпеці. 

У більшості столиць Європи відокремлено сотні кілометрів для двоколісників, у Києві - це лише десяток.

Андрій Куделин, заступник керівника ГУ містобудування та архітектури КМДА:

- От среднестатистического крупного европейского города мы отстаем порядка 30-40 лет.

Київ у такому собі автодорожньому середньовіччі. Не вистачає ані шляхів, ані парковань, ані культури кермування водіїв. Приміром, міська влада планує розвивати громадський транспорт. Через місяць-два на проспектах з'являться для нього окремі смуги. Такі, як вже є на чотирьох вулицях. Є - але...

Богдан Тимченко, заступник керівника ГУ транспорту та зв'язку КМДА:

- Внедрение этих полос нивелируется тем фактом, что недостаточное количество работников ГАИ находится на тех улицах и они не в состоянии просто остановить водителя, который паркуется на этой полосе.

Правоохоронці взялися до водіїв: на Саксаганського штрафували за проїзд і паркування на спеціальних смугах. Утім, ДАЇвці є - порушників немає, ДАЇвці поїхали - знову натоптом. Тож у майбутньому боротимуться чиновники з отаким свавіллям кардинальніше.

Андрій Куделин, заступник керівника ГУ містобудування та архітектури КМДА:

- Сначала с помощью штрафа, потом с помощью эвакуатора мы сможем приучить людей, что заезжать на эту полосу нельзя, парковаться нельзя, тротуар, зеленые зоны не для парковки.

Утім, автовласників віч-на-віч із залізними конями не залишать. Курсувати столицею, кажуть, буде легше. Бо ж до п'яти наявних мостів додасться ще кілька. Приміром, переправа від Троєщини до Оболоні; добудують шлях навколо залізничного Петрівського мосту; можливо, вже в першому кварталі 2013-го оживе Подільський переїзд, поки без підземки. Обіцяють і тунелі.

Володимир Воробйов, директор Інституту Київдормістпроект:

- Это от М. Левобережная, от выстовочного центра 7-километровый тоннель с выходом в районе пл. Победы, на бульвар Шевченко и улицу Коминтерна, только для легкового транспорта 2-ярусный тоннель.

Утім, в'їзд у середмістя, певно, закриють. Він буде платний. Натомість обіцяють всюди доступні парковання. Щоправда, частково коштом власників гаражів.

Василь Присяжнюк, головний архітектор Інституту генерального плану м. Києва:

- Зрозуміло, що для будівництва паркінгів немає місця, але ми зараз провели роботу з районними ДА, і виявляється, що у нас в кожному районі є не менше 100 ділянок, тобто тих боксових гаражів, металевих гаражів, які стоять, і відкритих автостоянок.

Столичні мужі вважають - надходить ера користування громадським транспортом, хоча б заради екологічної ситуації в Києві - колись найзеленішому в Європі. Тож тролейбуси-трамваї теж зроблять комфортнішими. І теж у майбутньому.