Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

26 квітня 2011, 14:05 Суспільство
Зросла кількість ДТП за участю мотоциклістів
Зросла кількість ДТП за участю мотоциклістів

Їх не люблять водії та бояться пішоходи. Мотоциклів на дорогах щодень більшає. Зростає і кількість і аварій, жертвами яких стають байкери. Хто на дорогах головніший - мотоцикл чи автомобіль?

Олександр називає їх…

Олександр, водій:

- Хрустики. Так их водители "КамАЗов" называют - хрустят под колесами. Они совсем обезбашенные.

Юрій радикальніший.

Юрій, водій:

- Смертники. Они играют в шахматы между машинами. Вот был у меня случай - заднее колесо задел меня и удрал. "Ямаха". Конечно, я его в городе не догоню.

А Віталій, коли їх бачить, обмежується лайкою. А ще дулі їм показує.

Віталій, водій:

- Скорость бешеная, если гоняют. Иногда, бывает, пролетают - и хочется дверь открыть просто с правой стороны, где-то вылетают быстро.

Це все про них - мотоциклістів. Хто крутіший на дорозі - вони чи автомобілісти - навесні ця боротьба загострюється. Вже є жертви.

Ця аварія днями сталась у Києві. "Лексус" розвертався, і не помітив байка. Водієві двоколісного пощастило - він вижив.

Аня дасть фору будь-якому водієві. Про аварії, в яких калічаться її товариші, знає, але адреналін для дівчини - дорожчий. Під нею - кількасот кінських сил і тільки 200 кілограмів ваги. Таким співвідношенням може похвалитися не кожен суперкар.

Аня, байкар:

- Мотоцикл - это такой адреналин - впрыск в кровь. Если, например, вечером выедем покататься с ребятами - то где-то 160, вот так.

Але щоби перемогти в боротьбі за право на смугу, швидкість - не останній аргумент. Тож Аня вчить правила, які допоможуть на дорозі врятувати її життя.

Аня, байкер:

- Мотоцикл должен быть всегда подальше от машин, потому что иначе тебя будут задевать, могут сбить по-любому.

Як правильно їздити - добре знає Сергій. Він вчить байкерів правилам поведінки на дорозі. Використання спортивних мотоциклів у місті інструктор не розуміє.

Сергій Герман, керівник мотошколи:

- Взять, например, динамический диапазон - первая передача на спортбайке заканчивается на 160 км в час. Поэтому это транспортное средство, которое очень провоцирует.

А тому радить купувати звичайні міські мотоцикли. Але навіть такі не для слабкодухих, вони також вимагають миттєвої реакції, ідеальної зібраності і відмінного знання правил.

Сергій Герман, керівник мотошколи:

- Есть правило езды по зеркалам. Когда люди выезжают и смотрят, что в зеркале видит водителя, то это значит, что водитель видит тебя, тогда человек резко не вывернет, и не откроет двери.

Сумну статистику мотоциклетних травм у ДАЇ фіксують щорік. Лише за останній місяць тільки в Києві зареєстровано з десяток мотоаварій. Але це ще не пік.

Наталя Сторожик, керівник відділу УДАІ м. Києва:

- Якщо говорити, коли найбільший пік припадає - це якраз літні місяці - червень. От в минулому році було 23 таких випадки, і серпень - 20 випадків.

Найчастіше гинуть, коли перевищують швидкість, або маневрують між машинами. Й автомобілісти тут ні до чого. Статистика невтішна - у 70-ти відсотках мотоциклетних аварій винні саме байкери.