Вже тиждень, як в Україні снігопади. Даївці констатують: мокра і засніжена дорога так і не навчила порушників пригальмовувати на слизьких поворотах. Звідки беруться аварії - дізнавався Борис Сачалко.
Замість дозволених шістдесяти цей чоловік по трасі розігнався до 90-та.
Працівник ДАІ:
- Перевищення швидкості в населеному пункті.
У машині - дитина. Перевищення швидкості на такій дорозі - небезпечні для життя. Водій про те знає, чому ж ризикує?
Водій-порушник:
- А скільки ви їхали?
- Я не смотрел на спидометр.
- А чому? Куди так спішили?
- Домой.
- В таку погоду не страшно перевищувати швидкість?
- Домой спешил.
На підтвердження провини міліціянти показують водієві відеозапис порушення. Щоправда, той і не заперечує.
Водій-порушник:
- Ось прилад, де...
- Я не спорю, хлопці, я не спорю, без питань...
Що не сперечається - даївці не дивуються. Відкрутитися складно. Усі порушення прилад фільмує.
Співробітники ДАІ:
- Ага, от він… Да... І ось остаточна фотографія перед зупинкою. Тут чітко вказаний автомобіль, видно.
Цей новітній прилад зветься "ТруКам". Для України - не новинка, а от у Києві такі лише з'явилися. Від попередника, "Візира", відрізняється не лише можливістю відеозапису, а й точністю.
Співробітник ДАІ:
- Ось - три автомобіля. Самий крайній - на ньому стоїть міточка, з якою швидкістю він їде.
Така точність, як правило, останній аргумент у суперечці з впертими автомобілістами. Швидкість цього авта перевалила за сотню. Водій робить невинне обличчя.
Водій-порушник:
- А ви погоджуєтесь з порушенням?
- Ну, я, відверто кажучи, не знаю... Напевно, да...
- Тобто, погоджуєтесь?
- Да, але я не хочу, щоб мене знімали. А вы спросили, чтобы снимали?
Щоби остаточно розвіяти сумніви щодо швидкості, даївці показують кермувальникові прямий доказ порушення - відеозапис.
Співробітник ДАІ:
- Час... На відстані 420 метрів у вас була швидкість 102. Згодні з цим?
- Ну, що... мабуть, да...
Тиждень негоди українських водіїв нічому так і не навчив. Злітають з доріг, перекидаються, б’ються. А все тому, що впевнено тримати кермо на засніженій і мокрій дорозі вміють одиниці.
Олександр Ковалевський, заступник керівника відділу УДАІ м. Києва:
- На слизькій дорозі транспортний засіб бистро не зупиниться, і потрібно в таку пору доби в таку погоду не порушувати, крім швидкісного режиму, також і дистанцію між транспортними засобами.
А тому міліціянти вкотре прохають водіїв: у негоду, за можливості, взагалі не виїжджати. А якщо треба за кермо, то хоча б їдьте обережно.