Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

10 листопада 2010, 10:31 Суспільство
Дитяче автокрісло підвищує на 70% шанси вижити в аварії
Дитяче автокрісло підвищує на 70% шанси вижити в аварії

Везете дитину до школи? Тоді не забудьте про автокрісло. Із ним у вашого синочка чи донечки на сімдесят відсотків більше шансів вижити під час аварії.

Свою дитину Поліна возила суто на задньому сидінні. А щоб безпечніше було, купила ще й авто крісло.

Поліна, мешканка м. Києва:

- Никакие доводы не заставят мою дочь, по крайней мере, 2 часа просидеть спокойно. У меня девочка очень активная, до лет, наверное, шести, имея кресло, мы всегда пользовались услугами бабушки дедушки.

Нині в Україні таких сумлінних водіїв мало. А дарма. Найчастіше дітей пристібають звичайними пасками безпеки. Але вони під час аварії маля не врятують, адже призначені для дорослої людини.

Популярне ще одне твердження - найбезпечніше самому бути пристібнутим, дитину ж тримати на руках. Для прихильників цієї думки - наступне відео. (Відео як маля вилітає із переднього скла).

Найжахливіше, це коли із дитиною на руках їздять на передньому сидінні. (Аварія, манекен мами придавлює манекена дитини об приборний щиток. Дитина розлітається на шматки).

Європейські експерти провели дослідження: у маляти, що перебуває в дитячому кріслі, на сімдесят відсотків більше шансів вижити під час аварії, ніж у того, що сидить на звичайному автомобільному сидінні.

Микола Котець, експерт:

- Приходит, и с улыбкой говорит: ребята, вы делаете отличное дело. Купив вот такое вот кресло, да, оно стоит 4700, но его "Субару" развернулось, на крыше побывало два раза, загорелось, а он ребенка вытащил - у него ни царапины, ничего.

В Україні такі пристрої ще лише набирають популярності. А от в Європі за стандартами дитячої безпеки пильно слідкують. На кожен вік малечі є своє автокрісло. Фіксують їх не лише на пас безпеки, а й на спеціальні сталеві дуги. Із такими навіть під час найстрашнішої аварії крісло не зрушить з місця.

Микола Котець, експерт:

- Выдвигаем зеленый напраляющий, выдвигаем скобы, и цепляем на фиксаторы в атомобиль. Методом легкого усилия мы подвигаем кресло вперед.

Зробити крісла модними не складно, кажуть міжнародні експерти. Схожий шлях нещодавно пройшла Росія. Дитяча смертність на дорогах там упала в десятки разів.

Михайло Берлін, керівник асоціації безпеки дорожнього руху:

- Надо штрафы повышать, заставлять людей, чтобы им было экономически выгодно кресло покупать. Вот, да, есть понимание, что это твои дети, но, все же, люди экономят.

Та доки росіяни жваво засвоюють європейський досвід безпеки, в Україні жодних порухів у цьому напрямку - за перевезення малят без автокрісел навіть не штрафують.