Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

15 вересня 2010, 13:12 Суспільство
Ремінь безпеки допомагає знизити смертність у результаті ДТП на 70%
Ремінь безпеки допомагає знизити смертність у результаті ДТП на 70%

Паски безпеки - засіб захисту водіїв елементарний. Та вони рятують життя в аваріях трьом чвертям кермувальників. Ось тільки не всі водії в те вірять. Чим це небезпечно - знають наші кореспонденти.

Нашим водіям зазвичай не до пасків безпеки. Пристібатися заважають то затори, то поспіх.

Ігор, водій:

- Вообще обычно пристёгнут, просто торопился, светофор.

Олександр, водій:

- Ну, в городе ремень при таком движении - ну, нереально при 40 километрах в час одеть ремень.

А ще стверджують: ремінь їм муляє, душить, обмежує свободу. Свобода ж без пасків здебільшого така.

(Відео, де водій під час аварії вилітає з машини)

Трагедія сталася не в Україні. Та на вітчизняних автошляхах кривавих ДТП не менше. Ось приміром, ця БМВ хотіла обігнати вантажівку. Кермувальник не розрахував - вилетів на узбіччя.

Свідок аварії:

- Декілька раз перекинувся, потом його підняло так, наче до верху, і на землю кинуло задом уже його.

У машині було двоє пасажирів. Вони не вижили. Водій уцілів, бо єдиний не погребував паском безпеки.

Ростислав Андрогщук, заступник керівника УДАІ в Житомирській області:

- Водій отримав тілесні ушкодження середньої тяжкості, а два пасажири, які знаходилися на задньому сидінні та не використовували пасків безпеки, загинули на місці пригоди. Одну з пасажирок внаслідок ДТП викинуло з автомобіля через розбите скло.

Євген Кравець, керівник прес-служби ДДАІ МВС України:

- Кількість ДТП з летальним наслідком могла бути на 70% меншою, якби водій на момент аварії був пристебнутий паском безпеки.

Прищепити водіям звичку їздити з паском ДАЇвці намагаються під час цільових операцій. Порушників штрафують - максимум на вісімдесят п'ять гривень.

Олена Ткаченко, кореспондентка:

- Непристебнуті водії наче самогубці. Бо зіткнення лише на 40 км за годину - це все одно, що впасти з 4 поверху.

Закони фізики тут не на боці пасажирів автівки.

Володимир Воронов, голова департаменту невідкладної допомоги приватної клініки:

- При ударе создается такая энергия, когда с сопротивлением каким-то связывается автомобиль, все изнутри выдавливается.

У такій ситуації люди дістають різні ушкодження - забиття грудної клітки, розірвані легені, черепно-мозкові травми.

Володимир Воронов, голова департаменту невідкладної допомоги приватної клініки:

- Можно выпасть из корпуса автомобиля, повредиться рядом находящимися предметами - деревья, протыкают ветки насквозь, и т.д.

А ще медики розгвинчують популярний міф. Мовляв, паски безпеки нашкодити можуть: шия удару не витримає. Лікарі кажуть, навпаки. Під час аварії амплітуда непристебнутої людини більша. Тож і більший ризик померти.

Володимир Воронов, голова департаменту невідкладної допомоги приватної клініки:

- Синдром хлыста - резкое сгибание-разгибание шейного отдела, в шейном отделе находится шейный мозг, в котором находится ромбовидная ямка, в ней находится 10 центров жизнедеятельности.

Ризикують і пасажири на задньому сидінні.

Михайло Берлін, президент Асоціації безпеки дорожнього руху:

- Небольшой процент пристегивается на переднем кресле, а на заднем вообще мало кто пристегивается, это очень важно, потому что есть исследования которые говорят, что в два раза можно сократить количество смертей на дорогах, если люди будут пристёгиваться

І не порушуватимуть правил дорожнього руху. Наприклад, швидкісного режиму.