Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

9 липня 2010, 15:15 Суспільство
В Україні бути міліціонером на мотоциклі - почесно і небезпечно
В Україні бути міліціонером на мотоциклі - почесно і небезпечно

"Свідок" продовжує розповідати про найцікавіші міліційні підрозділи. Сьогодні черга мотоциклістів. Не плутайте з даївцями. Герої наступного сюжету на двоколісних затримують небезпечних злочинців.

На своєму мотоциклі - і вдень і вночі. Євген давно зрозумів: під сидінням не купа металу, а сталева душа.

Євген Лоханько, молодший інспектор ДСО:

- До нього потрібно звертатись, як і він повинен до мене звертатись. Щоб він мене не підвів. Він для мене як друг, товариш, брат.

Євген і його напарник - державні охоронці. Виїжджають на пограбування і крадіжки. У міських умовах машиною швидко дістатися місця скоєння злочину складно. Тут і стають у пригоді двоколісні.

Євген Лоханько, молодший інспектор ДСО:

- Борьба с пробками у нас іде. То єсть, мені хватає метр десять, щоб проїхати затор.

На такому мотоциклі без проблем до ста п'ятдесяти, а можна й більше. За кордоном користь від міліційних мотопатрулів уже давно відчули. Світова статистика показує: найоперативніше працюють саме вони.

В Україні служити в мотопатрулі - почесно й небезпечно. Щоправда, страшно не так затримувати злочинця, як за ним гнатися.

Євген Лоханько, молодший інспектор ДСО:

- По місту дуже складно. Голова і спина мокра. Мало водіїв поважають мотоциклістів, дуже мало. Є навіть такі, що прижимають і не дають проїхати. Не мають. В кредіти "Ланоси" - і зажимають. Ті, які дорожчі, - ті більш чемніші.

У водіїв своя правда. Олександр намагається мотоциклістам дати дорогу. Від гріха якнайдалі. Тим паче, якщо на двоколісному міліціянт.

Олександр, водій:

- А чего мне их подрезать? Отношусь к ним нормально, если не мешают ездить.

А Володимир каже: головне, щоб сирени вмикали, й водії роз'їжджалися врізнобіч.

Володимир, водій:

- Ну, в дороге все бывает.

- Але ви даєте їм дорогу?

- Ну, они ж работают, как и все. Работают в своих правилах.

На чому цікавіше міліціянтів бачити - українці поки не визначились.

Щоб стати мотоправоохоронцем, потрібно лише вміти їздити на мотоциклі. Щороку двоколісні з їхніми вершниками беруть участь у тренувальному зборі, де доводять: мотоміліція перспективна й надійна.