Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

29 червня 2010, 12:50 Суспільство
У Кременчуці необхідний новий міст через Дніпро
У Кременчуці необхідний новий міст через Дніпро

Це може статися будь-якого дня, і навіть години. І тоді вже обов'язково пригадають: скільки просили, вимагали, і навіть благали. Йдеться про міст у Кременчуці, котрий тримається вже скільки десятиріч виключно на чесному слові. Розхитується і рипить, щойно ним проїде вантажна машина, ризикуючи обвалитися. А новий шляхопровід через Дніпро - поки що тільки у мріях.

Олена Ткаченко, кореспондентка:

- Два кілометри суцільної аварійно-небезпечної ділянки. Це міст, що з'єднує правий та лівий береги Кременчука. І проблема не тільки в тому, що може статися ДТП. Просто міст в один момент може не витримати.

Цей шляхопровід - старичок. Йому вже більше півстоліття. Перший ярус - для потягів. Він у задовільному стані. А ось другий, автомобільний, на сучасний потік машин не розрахований. Тут лише дві смуги руху.

Ігор, водій:

- Проблема дуже велика. Ви знаєте, я ось кожен день їду по цьому мосту, він такий вузенький, маленький. Якщо затори - не дай Бог, якась аварія, це взагалі не можна проїхати. Я дві з половиною години їду додому.

Та це не найстрашніше. Уже років із двадцять міст вважають дефектним.

Олександр Малик, заступник керівника Кременчуцької дистанції колії:

- Статус дефектного означает, что у него уже столько дефектов, что они не могут быть исправлены каким-то образом. Мы их не можем заделать никаким раствором, это уже идут трещины.

Руйнуються ось ці стики. Головно, через чимале навантаження. Великим вантажівкам сюди не можна ані колесом. Ось і знаки відповідні висять. Та водії правилами легковажать.

Олександр Малик, заступник керівника Кременчуцької дистанції колії:

- С 8 до 17-ти по мосту проходят больше 260 тяжеловесных автомобилей, который превышают грузоподъемность 40 тонн.

2007-го міст утретє капітально відремонтували. Та проблеми не усунули. Кременчуківці ж мріють про новий шляхопровід через Дніпро. Мріє й місцева влада. Для досягнення мети вже й зусиль доклали - техніко-економічне обґрунтування зробили. Та затвердити його урядники не можуть уже четвертий рік.

Микола Глухов, мер м. Кременчука:

- З міністерством транспорту - уже 3 рази, з міністерством ЖКХ, з міністерством будівництва і інвестицій, це уже по три рази. З міністерством економіки, і не погоджується, є зауваження у міністерства фінансів.

Мовляв, міст цей не стратегічного значення. Бо через нього не пролягає жодна загальнонаціональна магістраль. Тож пропонують будувати коштом місцевого бюджету.

Микола Глухов, мер м. Кременчука:

- Через Кременчук проходить дві державні дороги: "Полтава-Кіровоград" і "Київ-Дніпропетровськ". Міський бюджет складає десь 400 мільйонів гривень, а будівництво мостового переходу по цінам 2006 року - 1,5 мільярда доларів.

Що міст потрібен - прагнуть довести. І грошей на будівництво поки не просять. Ще вистачає бюрократичної тяганини.

Микола Глухов, мер м. Кременчука:

- Ми пропонуємо затвердити ТЕО і працювати над проектом будівництва.

Зазначають тільки: з кожним роком документи застарівають, майбутнє будівництво дорожчає, а старий міст зношується.

Олександр Малик, заступник керівника Кременчуцької дистанції колії:

- Худший прогноз какой: никто не даст гарантию, что в один прекрасный день эти железобетонные конструкции не выдержат, и какая-то из машин не рухнет в воду.