Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

29 жовтня 2013, 23:01 Здоров'я
Киянку покалічили в салоні краси
Киянку покалічили в салоні краси

Покалічена манікюром! Уже чотири операції зробили киянці після звичайної косметологічної процедури. Жінка втратила нігтя. Втім, чути про завдану шкоду в салоні краси не хочуть.

Вікторія намагається не дивитися на свою руку. Їй боляче - і фізично, і морально. Таке з її пальцем сталося після звичайної процедури в салоні краси - стверджує жінка.

- Сделала маникюр, к вечеру у меня начались проблемы с пальцем, через пару дней, то есть в среду, у меня уже появился гной на пальце.

Ще через кілька днів Вікторія вже стрімголов бігла до хірургів. 

- Доктор мне говорит: ммм, нужно резать.

Одна операція не допомогла. Різали чотири рази. Врешті видалили ніготь. 

Вікторія, мешканка м. Києва:

- Когда сняли ноготь, увидели, что был зарезан сбоку и этот кусочек не вытащили, и он впился в кожу, как рыбная косточка.

З претензіями постраждала рушила в салон, який, до речі, відвідувала два роки. Утім, там постійну клієнтку директорка закладу й слухати не стала.

Вікторія, мешканка м. Києва:

- Говорит - у меня все в порядке, у меня все хорошо - вот мои дезинфекторы и прочее, это ваши проблемы.

Тож жінка рушила скаржитись в інспекцію з питань захисту прав споживачів. Утім, й там її проблемою не перейнялись.

- Пишите код предприятия и адрес его местонахождения.

Свідок рушає дізнатися - чому заяву жінки проігнорували. Керівник інспекції запевняє - у споживачки попросили просто більш точні реквізити підприємства, тому що чеку, в якому зазвичай міститься така інформація, вона не мала.

- Мы не можем выйти на проверку без четкого наименования субъекта хозяйствования.

Ситуацію пообіцяли виправити й найближчим час піти туди з перевіркою.

Антон Кляцький, керівник Інспекції з питань захисту прав споживачів у м. Києві:

- Мы готовы рассмотреть ее полностью, человеку установить название субъекта, я готов возглавить это движение полностью по наказнию.

Поки інспектори тільки збираються, програма Свідок вже побувала в салоні. Юрист Сергій Костира записався на манікюр. Перед процедурою цікавиться у адміністраторки документами майстра.  

- У нас все стерелизуется, жарочки, не переживайте за это.

- А медицинская книжка?

- Оля, а мед книжка тут?

- Нет - дома.

- Это плохо. А трудовую книжку можна посмотреть?

- О господи, как у вас все, сейчас.

Жінка шукає документи, телефонує керівниці. Але необхідних папірців не знаходить. Показує лише свідоцтва про підприємницьку діяльність. 

- Вот эта девочка будет делать мне маникюр?

- Нет, это наша хозяйка.

Відкриваємося, просимо прокоментувати ситуацію - нас витурюють.

- Я не могу вам ничего давать, никах комментариев, пожалуйста, не снимайте.

Сергій Костира, юрист:

- Обязательно должен был оборудован уголок посетителя, книга жалоб, установочные документы на фирму, о том, что она легально работает, должны быть медкнижки - мы этого не увидели, мы из документов ничего не увидели.

Заклад й дійсно працює самовільно - отаку приголомшливу інформацію вдалося дізнатися Свідкові.

Вікторія Пустоход, керівник Подільського відділу ГУ Держсанепідслужби в м. Києві:

- Салон працює без наявності дозвільних документів, це зокрема стосується санепідсулжби, в цей пакет документів входить план БТІ, правоустановчі документи, які доводять, що приміщення виведено з житлового фонду.

Про роботу салону в СЕС дізналися тільки після скарги нашої героїні. Не втямлять - куди дивилися місцеві чиновники й ЖЕКівці. Незабаром й санітарні лікарі рушать перевіряти заклад. Якщо потрібних дозволів не знайдуть - керівництво покарають. Постраждала ж в свою чергу рушає до суду, щоби там довести свою правоту й відшкодувати збитки.