Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

17 липня 2014, 22:52 ДТП
Київська ДАІ бореться з нелегальними перевізниками
Київська ДАІ бореться з нелегальними перевізниками

Вони не видають квитків, не платять податків і не ґарантують вашої безпеки. Уже понад місяць у Києві триває операція "Автобус" із виявлення нелеґальних перевізників міжміського сполучення. Як спецпідрозділ ДАІ вистежує порушників на столичних дорогах.

Спочатку їдемо до залізничного вокзалу. Саме сюди зазвичай найбільший потік пасажирів. Втім, про спецоперацію нелеґали знають, тому завбачливо висаджують людей деінде. І прибувають переважно порожнім транспортом. Тож рушаємо на виїзд із Києва. Співробітник спецпідрозділу ДАІ зупиняє мікроавтобуса з подорожніми. Цей водій каже, що везе родичів до Новограда-Волинського, тому ліцензія на перевезення не потрібна.

- З гостей їдем.

- Це все ваші пасажири?

- Це син мій, брат.

- Ви кажете, що родичів везете?

- Так, в гостях були в Києві.

- Ліцензії на перевезення пасажирів у вас немає? 

- А ми не займаємось перевезеннями.

Якщо діяльність цього водія й нелеґальна - то довести це не просто. Коли ж у салоні пасажири - кермувальник повинен мати цілий пакет документів.

Олександр Поперечний, старший інспектор спеціального загону ДПС при МВС України:

- Посвідчення водія на право керування з відповідною категорією, свідоцтво про реєстрацію на даний транспортний засіб, у водія обовязково має бути шляховий лист, в якому обов'язково має бути відмітка про проходження щоденного медичного огляду та перевірку технічного стану трансопртного засобу. Ліцензія на право перевезення, ліцензійна картка. Також має бути страховий поліс.

Адміністративна відповідальність, якщо немає документів - штраф до восьмисот п'ятдесяти гривень. У цього шофера з паперами все гаразд.

- Все нормально з документами, ви легальний перевізник?

- Легальний.

- Скільки везете пасажирів?

- Як в автобусі - 33. 

- А стоячих берете?

- Нє-нє, ви шо.

Водій цієї маршрутки також має всі дозвільні папери. Втім, пасажирів у салоні більше, ніж місць для сидіння. За це правопорушення передбачений штраф. Тож на кермувальника складають протокол.

- Не можна, та що робить? Людям надо їхать додому. Щоб більші маршрутки давали, Богдан...

- Який інтервал руху?

- Через 30 хвилин, 20 хвилин, десь так. 

- І лише маленькі?

- Маленьких більше.

Водій ось цієї волинської маршрутки чомусь вирішив не зупинятися. Поїхав собі далі. Екіпажу спецпідрозділу ДАІ довелося порушника наздоганяти. Кермувальник виправдовується та вибачається - каже, не зрозумів інспектора.

- Я почув, що ви сказали: їдь, я би став, чому б я не став.

- Я хочу вас попередити, що слідуючий раз, коли вам показують прийнять вправо і зупинитись, ви бачили, що я перекрив повністю весь транспорт.

- Вибачте, я просто почув, чесне слово.

У нього з документами все гаразд. Тож водія просять бути уважнішим і відпускають. Посилено вистежуватимуть нелегальних перевізників до кінця тижня. А вже від понеділка 40 бійців спецпідрозділу ДАІ знову вирушають на схід, нести службу в зоні АТО. Там вони пробудуть місяць.