Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

19 березня 2014, 22:29 ДТП
Підвищення швидкості в столиці - за та проти
Підвищення швидкості в столиці - за та проти

Дозволити їхати швидше заради подолання тисняв. ДАІвці і громадськість активно обговорюють можливі новації на столичних автошляхах.

Мабуть, одна з найгарячіше обговорюваних новацій столичних ДАІвців - збільшення граничної швидкості на конкретно визначених ділянках автошляхів. Зараз у межах міста водії мають право розганяти свої автомобілі не більше ніж 60 кілометрів за годину.

Олександр Ткаченко, заступник керівника УДАІ м. Києва:

- Перед нами стоїть ціль зробити дороги безпечними, зробити так, щоб ми могли пересуватися на наших автошляхах швидко, а для цього знов таки проводиться обговорення про підвищення швидкості з 60 км на год до 80 км/год на магістралях, де це можливо зробити.

Опитування провадять на веб-сторінці ДАІ. Серед шляхів-претендентів: вулиця Олени Теліги, Столичне шосе та ще зо два десятки автоділянок. Та водії сприймають новацію неоднозначно.

Водій:

- Я нормально к этому отношусь. То есть, например. по киевской окружной спокойно возможно ехать и с большей скоростью. Там нет ни пешеходных переходов, ни большого количества машин. И ускоряло бы движение в Киеве, то есть без пробок. Ну в центре, в принципе, быстро не проедешь.

Ілона, водій:

- То есть все-таки всегда нужно понимать, что существует пусть маленькая, но вероятность, что выскочит случайный пешеход. Все-таки это город, все-таки это дети. Я всегда боюсь таких вещей и мне кажется - не надо, и так хорошо.

Воно й зрозуміло. Бо що швидше рухаються автомобілі, то тяжчі наслідки для учасників у разі дорожніх пригод.

Ірина Бондаренко, керівник асоціації велосипедистів України:

- Якщо на цих ділянках дозволити їхати 80 км/год - водій виграє одну хвилину. Чи це співставно, оця одна хвилина, з можливістю смертності на дорогах? Це нормальна ініціатива для автомагістралей у Європі, там багато автомагістралей, але вздовж них немає тротуарів, зупинок громадського транспорту, вздовж них не їздять велосипедисти.

Тож кожен охочий може відвідати офіційну веб-сторінку департаменту ДАІ та залишити свої міркування з цього приводу й  голос "за" або "проти". Волевиявлення відкрите до 21 березня. Чи підтримає громадськість іновацію - буде відомо вже за кілька днів.