На Волині знову ДТП з локомотивом і вантажівкою. Водій Вольво не відреагував на заборонний сигнал семафора, вирішив проскочити перед потягом. Не вдалося: від удару машину зім'яло, а "голова" електрички загорілася.
До місця пригоди ще добрих триста метрів, а через роззяв і припарковані край дороги автівки не проштовхатися. Невситимо цікавих людей стримують як можуть ДАІвці, та натовп більшає. Головно, народ прагне бачити потяга, що палає.
Олександр Стернічук, кореспондент:
- Аварія сталася о десятій годині сім хвилин. Електричка зі Здолбунова прямувала на Ковель. Перетинаючи переїзд, її машиніст і не думав, що, минаючи автомобільний корок, на рельси виїде вантажівка з двома причепами.
Як рвонула з місця, видно по багні. На ньому відтиски шин, а за метр-два - лобове скло, дзеркала та й, власне, сама кабіна. Рама ж автомобіля - за двісті метрів від переїзду - під потягом. Ймовірно, кажуть залізничники, вона й викресала іскру від тертя об рейки.
Микола Врочинський, головний інженер Рівненської дирекції Львівської залізниці:
- Був пошкоджений бак з соляркою, тому загорілася і машина, і електричка. Перший вагон відновленню не підлягає.
- А на момент того, як рухалася електричка, скільки у середині людей перебувало?
- Більше сотні було в поїзді, а в вагоні - більше 20-ти.
Вогонь, від якого зайнялися "голова" електрички та картонний крам в автомобілі, пожежники гасили 20 хвилин. Довше довелося підіймати електроопору та знеструмлювати дроти. Кажуть, лагодитимуть кілька годин.
Руслан Чиж, енергетик:
- Це - опора контактної мережі. На якій тримаються дроти, по якій їздять електрички. Зараз робляться усі роботи для відновлення габариту: забрати опору звідси, щоби стягнути електричку. Получилось, що електричка стукнула машину, а вона потягла за собою опору.
Володимир Грушовинчук, керівник ТУ МНС у Волинській області:
- Тут є елементарне порушення правил дорожнього руху. Порушено водієм вантажівки, який спробував зробити обгін, не бачачи дизель-потяга. І виникло зіткнення. В результаті зіткнення водій автомобіля отримав тілесні ушкодження - у нього два переломи. Ступінь середньої важкості. І постраждала ще одна особа в електричці, але незначно.
За період Незалежності на злощасному дернівському переїзді вже загинуло десятеро людей. Ще більше травмовано. Причина одна й та сама - нехтування водіями-автомобілістами сигналом семафора. Тому залізничники в купі з транспортниками вже міркують, щоб найближчим часом поставити тут автоматичний шлагбаум.