Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

5 листопада 2012, 18:57 ДТП
На Полтавщині перекинулася нелегальна маршрутка
На Полтавщині перекинулася нелегальна маршрутка

Перший сніг, літня гума та велика швидкість - і чергова ДТП пасажирського мікроавтобуса. Під Гадячем перекинувся Мерседес, що їхав маршрутом Охтирка-Київ. Одна жінка травмована, інші пасажири не ушкоджені, утім їм довелося дві години стояти на дорозі під сніговим дощем, чекаючи на інший транспорт. Перед людьми не вибачилися, тим більше не йшлося про компенсацію за втрачені час і здоров'я.

Мікроавтобус Охтирка-Київ рушив о 3-й ранку. Погода аж ніяк не сприяла подорожі - почалася хуртовина. Та у водія - розклад, тож на незручності не зважав - розповідають пасажири.

Любов Вікторівна, пасажирка:

- Мені не сподобалося, як їхав цей водій. Він дуже швидко їхав. Маршрутку начало носить по трасі і харашо її розкрутило. Руля крутив туди-сюди, а її вже всю несло. І на ліву сторону нас кидало, а тоді викинуло на праву сторону. Ми падали на бік. Маршрутку як положило - показалося, що ми головами вниз були.

Забилися всі, але тяжких травм голови і спини дістала одна пасажирка. Водій викликати швидку не квапився, тож до медиків зателефонували пасажири. 

Олександр Дмитренко, керівник відділу Сумської обласної лікарні:

- Діагноз - закритая черепно-мозговая травма, сотрясєние головного мозга, ушиб шийного отдєла позвоночника. 

Людям довелося ще дві години стояти під мокрим снігом на трасі під Гадячем - чекали нагоди дістатися Києва. ДАІвці про аварію  дізнались останніми - від лікарів.

Андрій Соломатин, керівник відділу УДАІ в Полтавській області:

- Коли співробітники ДАІ прибули на місце події, біля машини залишався лише водій, він запевнив, що в салоні автомобіля було лише 3 пасажири.

Звісно, ні про яку компенсацію від перевізника не йшлося, ніхто навіть не вибачився - повідомили пасажири. Правоохоронці підтверджують, левова частка міжміського транспорту по всій країні - нелегальні перевізники, а тому неконтрольовані.

Андрій Соломатин, керівник відділу УДАІ в Полтавській області:

- Неможливо здійснити їхню перевірку, і технічний обов'язковий контроль не проходять, і медичний. Якщо відстань більше 150 км, повинні обладнуватись тахографами, якщо більше 500 км - повинно бути 2 водія, ні в якому разі не повинно бути заблокований або несправний аварійний вихід, стоячих пасажирів також не повинно бути.

Журналісти "Свідка" зателефонували водієві автобуса, що перекинувся. Чоловік красномовно описував деталі ДТП, а ось обговорювати свій нелегальний статус відмовився. 

Володимир, водій маршрутки:

- А давно ви займаєтесь пасажирськими перевезеннями?
- Ні.
- А як ви зареєстровані: як підприємець чи як?
- А давайте я вам через минуту передзвоню, хорошо?

В автотранспортній інспекції запевняють: перевізників стимулюють до роботи поза законом вимоги безпеки.

Олександр Танченко, в.о. керівника управління Укртрансінспекції в Сумській області:

- Це насамперед, по класу комфортності автобуса. Наприклад по маршруті Суми-Київ Мерседес-Спринтер, він не відповідає вимогам перевезень і на цьому маршруті, на такой відстані він працювати не повинен.

Тож перевізники вдаються до найрізноманітніших схем, щоби працювати і при цьому уникати відповідальності перед законом і пасажирами. Люди ж просто не мають вибору. 

- Маршрутки нам ці потрібні, так як у нас нічим більше доїхать.