Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

3 грудня 2010, 14:26 ДТП
Настала зима і експерти закликають до обережного кермування
Настала зима і експерти закликають до обережного кермування

Настала зима і їздити стало небезпечніше. Андрій - викладач екстремального кермування. Він добре знає - майже всі водії-початківці не встигають перелаштуватися з літнього стилю їзди на зимовий. Та і для швидкості холодної пори українські дороги не пристосовані. Неочікуваний поворот, яма - і машину стовідсотково заносить.

Андрій Палащин, керівник школи екстремальної їзди

 Если автомобиль попадает в занос - без разницы - задний привод, передний привод, все приводы - спасает только рулевое колесо нужно быстро повернуть колесо в сторону заноса и в момент смтабилизации автомобиля поситавить колеса ровно.

Під час занесення розраховувати на електронні системи автомобіля на снігу марно - каже Андрій. Доводить експериментально. Це мітсубіші - нашпиґоване електронікою.

Якби це був пішохід - перелами ніг йому ґарантовані. Оцей Гюндай - без жодної електронної системи допомоги водієві.

Андрій Палащин, керівник школи екстремальної їзди

Машина без абса у нее тормозной путь меньше но автомобиль не управляемій при нажатия тормоза. Если есть абс - останавливается несколько метров дальше, но автомобиль становится управлямый.

Найобережніше в Україні слід їздити у східних областях, а ще - на Одещині, Львівщині і Київщині. Саме тут найбільше аварійно небезпечних шляхів. Часто причиною ДТП стає саме розбита дорога. За кордоном усе інакше. Найчастіше складна дорога для європейця - крутий віраж або спуск. Про них водія попереджають завчасно величезними щитами і кілька разів. Проблема зимової їзди в Європі не в шляхах, а в машинах - кажуть експерти. Тому перед холодами Авта мають обов'язково оглянути.

Юрій Лазуто заступник керівника Асоціації безпеки дорожнього руху

Це означало що акумулятор потрібно перевірити, світло, тасол змінити масло ї змінити на зимову гуму колеса. Ну німці знаєте, вони записались , поїхали на станцію техобслуговування і там це все зроблять за 15 20 хвилин. Вже все є і він отримує талон, шо він все це зробив і він не має турботи.

Та навіть на найкращій машині, навіть на ідеальній магістралі можна потрапити в аварію. Усі досвідчені водії знають - на шляхах трапляються зони з поганою енергетикою. А тому за перших проявів розгубленості та тривоги на зимовій дорозі - біоенергетики радять терміново зупинятися.

Аліна Войтенко біоенергетик

Ехал все говорит прекрасно и вдруг на каком то определенном участке дороги начинается чувство тревоги начинается очень неприятные ощущения. Вот ничего не болит, все нормально но в то де время настолько паршиво, что приводит чуть ли не полусознательное положения. И в это время водитель может и на встречную и в кювет съехать.

Де такі зони, даївці напевне не знають. Але всі аварійно-небезпечні ділянки доріг ретельно перевіряють. Звертають увагу чи є знаки, що попереджають про небезпеку, чи видно дорожню розмітку і чи не потрібно в цьому місці встановити світлофора. Якщо все це є, а машини все одно б'ються - на місці виставляють пост.

Євген Кравець, керівник відділу ДАІ МВС України

Місця несення служби патрулів даі наближені насамперед до місць концентрації дтп місць концентрації правопорушень на дорогах. і з огляду на ці місця вона також надає приписи відповідним дорожнім організаціям - щоб вона усунула недоліки.

Якщо ж вад не усувають - шляховиків можуть притягнути до відповідальності. Водіїв же даївці закликають - навіть якщо машина наднова, а дорогу знаєте напам'ять - не розганяйтеся. Наввипередки зимовими шляхами можна гнатися хіба що зі смертю.