Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

26 жовтня 2010, 15:45 ДТП
Аварія на переїзді під Львовом сталася з вини водія
Аварія на переїзді під Львовом сталася з вини водія

Аварія на переїзді під Львовом, в якій у п'ятницю загинуло двоє людей, сталася з вини водія легковика, він злегковажив правилами. Проте інші кермувальники кажуть: мовляв, червоним семафори світять інколи годинами - тож водії на нього й не зважають.

Сергій кілька разів на день перетинає автівкою залізничний переїзд, на якому сталася аварія. Каже - на семафор тут майже ніхто не зважає, адже червоне світло може бути годинами.

Сергій Беляковський, водій:

- Буває так, що може годинку протримати світло, півтора годинки.

Світлова та звукова сигналізація на цьому переїзді автоматична. Це означає, пояснюють на Львівській залізниці, що вона сама вмикається під час наближення потяга. Коли саме - залежить від швидкості локомотива.

Євген Талоха, заступник керівника Львівської залізниці:

- Значить, в нас там швидкість встановлена 60 км за годину. 60 км за годину - в нас включається сигналізація на цьому переїзді за 500 метрів.

Коли сталася аварія, сигналізація ввімкнулася вчасно, запевняють залізничники. Загиблий водій цей переїзд перетинав часто, бо був працівником бази футбольного клубу "Карпати", яка розташована неподалік. Чоловік міг знехтувати червоним світлом, але не побачити й не почути локомотива, що мчав, було не реально, каже помічник машиніста.

Павло Поврозник, помічник машиніста:

- Він пригальмував, ну, не мав наміру він їхати - ну, мені так здалося. Він стояв, ну, всьо. І вже ближче ми під'їжджали, ще раз подали сигнал, і він почав їхати, і то, так, помалу.

Водій, певно, хотів проскочити, припускають правоохоронці.

Богдан Мицак, керівник ДАІ міста Львова:

- Водій порушив вимоги дорожнього знаку "Стоп" - проїзд без зупинки заборонений, а також вимоги світлофорних об'єктів.

Усі аварії, що сталися останніми тижнями на переїздах, залізничники вважають застереженням водіям, які надто легковажно ставляться до перетину колій. І радять завжди дотримуватися правил: навіть якщо здається, що семафор працює неправильно.

Євген Талоха, заступник керівника Львівської залізниці:

- Могло би десь щось поламатися. Ну, припустимо, що такий випадок міг би бути. То це не означає, що якщо під'їхав водій горить, червоний сигнал - то не означає, що треба дивитися - ага, нікого нема - я поїхав. Треба стояти!

- Годину, дві,три?

- Ну, такого не буває.

А ось таке буває - білі "Жигулі" нехтують червоним світлом на цьому ж переїзді. За кілька секунд пролітає потяг.