Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

10 вересня 2014, 22:22 Інше
Інтернет-крамниця - ніяких гарантій
Інтернет-крамниця - ніяких гарантій

Ані грошей, ані нового товару. Одна з найбільших українських інтернет-крамниць не хоче залагоджувати проблеми своїх покупців і міняти чи ремонтувати несправні інструменти за ґарантіями.

Щоб дати лад на присадибній ділянці, Інна разом із чоловіком вирішила придбати мотокосу. Розглянули кілька варіантів, обрали одну з найпопулярніших інтернет-крамниць. Жінка каже - замовила товар без проблем, і доправили його швидко.

Інна, постраждала:

- Мне нужно было бысто сделать покупку, были выходные дни, чтобы отправиться на дачу и покосить только выросшую траву. Обратились в Розетку, потому что, промониторив цены, мы поняли, что дешевле, в принципе дешевле. Те же мотокосы в других магазинах стоят на 200-300 грн дороже.

На цьому приємні стосунки з крамницею закінчилися. Така потрібна в господарстві мотокоса через годину почала розвалюватися. Відпав пластиковий ніж. Коли замінили на іншого - заглух і не заводився двигун. Розчорована власниця садового реманенту звернулася до продавців. Спочатку їй обіцяли допомогти й вирішити питання. Проте потім почалася незрозуміла тяганина.

Інна, постраждала:

- Привезли косу в Розетку с целью возврата товара, потому что была неисправность и у нас еще было время 14 дней, чтобы вернуть товар. Я позвонила через 14 дней, потому что мне никто ничего не собирался говорить, и они мне сказали, что товар может находиться в течение 28 дней в сервисном центре.

Та ні через 28 діб, ні через 30 Інні не дали чіткої відповіді щодо несправної коси. Через півтора місяця марних дзвінків жінка сама відвідала крамницю. Там й почула, що їй грошей не повернуть і техніки не ремонтуватимуть.

- Я вас понимаю прекрасно, что и с ремонтом затянули, и товар не работал. Но если бы я вам мог чем-то помочь, то я бы помог. Если бы мы тут производили ремонт, то мы бы давали свои назначения, но мы не производим.

У висновку сервісної служби лише написали: "Не гарантія". Без жодних пояснень і посилань на документи. А замість цього - перелік деталей для ремонту й вартість таких робіт. Це - дві третини від вартості нового товару! Подальші розмови з адміністрацією інтернет-крамниці нічим не зарадили.

Інна, постраждала:

- Я на протяжении вот этого всего времени я им звонила: соедините меня с теми людьми, кто ответит на мои вопросы! Они на вопросы не отвечают. Мы не обладаем такой информацией, мы не можем, перезвоните тогда-то, ну, в общем, всячески отворачивались. А время идет, а косить траву зимой как-то несподручно.

Правозахисники радять ошуканим покупцям не опускати рук і йти до кінця. Передусім - треба віддати товар на незалежну експертизу.

Григорій Лопатин, правозахисник:

- Якщо це гарантійний випадок і порушення покупця не встановлено, також магазин повинен звернутися до сервісного центру і за власні кошти відремонтувати даний виріб. Якщо це дійсно пошкодження з вини покупця, то в даному випадку покупець за власні кошти повинен відремонтувати дану річ.

Віддати зіпсований товар експертам треба якнайшвидше, хоча за законом власник може шукати правди продовж 3-х років від часу купівлі.

Григорій Лопатин, правозахисник:

- Якщо магазин відмовляється виплачувати дані кошти, а експертизою встановлено про те, що пошкодження було не з вини покупця, відповідно треба звертатися до суду і в рамках закону "Про захист прав споживачів" стягувати гроші з даного магазину.