Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

24 липня 2013, 01:39 Інше
Як зробити метро безпечнимм
Як зробити метро безпечнимм

Зручно, але небезпечно. Щодня київським метрополітеном користуються сотні тисяч пасажирів. Але разом з тим, сумна статистика твердить: лише цьогоріч у столичній підземці загинули двоє осіб, ще з десяток - травмувалися. Аби підвищити безпеку перевезень, столична влада планує перейняти досвід інших країн та встановити захисні перегородки на станціях.

Метрополітен - транспортне підприємство з підвищеною небезпекою. Ця фраза - попередження постійно звучить з репродуктора у підземці. Часто пасажири не звертають на неї уваги. А дарма. Щоб не стати героєм моторошного відео, достатньо виконувати просте правило: до зупинки поїзда не перетинати жовтої лінії біля краю платформи. Але коли в метро час пік та всі навколо поспішають і штовхаються, ніхто не гарантує захисту. Тож у деяких країнах на станціях є спеціальні конструкції, що унеможливлюють падіння.

Сергій Ткачук, керівник служби руху Київського метрополітену:

- Всі метрополітени сучасні, які на сьогоднішній день будуються в таких розвинутих країнах арабського світу, Азії, на сьогоднішній день вони обладнуються отакими системами, що унеможливлюють падіння пасажирів на колії метрополітену чи то через погіршення стану здоров'я, чи з метою самогубства.

Пластикові перегородки між платформою і рейками є на нових гілках метро, зокрема, в Парижі, Барселоні, Лондоні.

Валерій, мешканець м. Києва:

- Я бачив таку систему в Петербурзі, там багато станцій так зроблені. Но воно, по-моєму, непогано працює. Але як це можна зробити уже на діючих станціях, я собі погано уявляю.

Тетяна, мешканка м. Києва:

- Подъезжает поезд в специально отведенные места и открываются одновременно двери. И пластиковые, и в электричке. Очень удобно.

- Дети, я иногда смотрю, на перроне балуются, толкают друг друга. Я считаю, что это, конечно, нормально.

Однак встановлення таких загородок потребує великих коштів. А їх у київського метрополітену немає.

Сергій Ткачук, керівник служби руху Київського метрополітену:

- На сьогоднішній день ведеться велика така робота в пошуку інвесторів, наприклад, тих же рекламщиків. От вони за свій кошт установлять такі стіни, і на цих перешкодах розміщують ту ж рекламу, яка на сьогоднішній день розміщується на колійних стінах і буде приносити їм прибутки, а пасажирам користь в плані їхньої безпеки.

Але не всі кияни вірять у дієвість такого ноу-хау.

- Воно не функціональне, погано функціональне, а по-друге - естетично, це не як-то кажуть.

- Думаю, не нужно. Так мне проще перемещаться по платформе, чтобы занять нужную дверь, а вот с этим как-то немножко оно людей сдерживает.

- І шо це дасть? Якщо хтось схоче скочити під поїзд, він і так скоче. Не під цей, так під інший. Так що я вважаю, що не потрібно.

Отже, монтаж загородок у київській підземці поки лише у планах. Тож, аби уникнути травмувань та нещасних випадків, пасажирам радять бути пильними.