Цієї зими столичні дороги стали справжнім випробуванням для водіїв, їм часто доводилося годинами стояти в заторах. Чому на вулицях Києва щодня виникають кількакілометрові тисняви та чи можливо їм запобігати?
Про столичні затори знає чи не кожний мешканець України. Бо кожному приїжджому бодай раз довелося чекати в багатокілометровій київській тисняві.
- Это невероятно утомительно- лучше сидеть дома.
За висновками аналітичного центру "Яндекс.Пробки", автівкою ліпше не користуватися у вівторок і п'ятницю. Саме в ці дні київські артерії навантажені найбільше. А ось у суботу й неділю можна проїхатися з вітерцем - на дорогах вільніше втричі. Водії ж найскрутніший час визначили з власного досвіді.
- Понедельник, пятница - это очень тяжелые дни, когда наши все любезные водители, подснежники, так называемые, водители выходного дня - они возвращаются из регионов. В будние дни водители профессионалы ездят и все хорошо!
- Ну как обычно, утром с 8 до 10 , а вечером с пяти до семи.
- В понедельник с утра!
Найгіршим днем, за інформацією фахівців, цієї зими був понеділок 24 грудня. Тоді Київ зупинився в 10-бальній двадцятикілометровій тисняві. Заклякла столиця через хуртовину.
Павло Прядко, кореспондент:
- Головною причиною багатокілометрових заторів в столиці визнані несприятливі погодні умови. Фахівці кажуть: у такі моменти ліпше відмовитися від автівок.
З-поміж місяців найсприятливіший для авторуху містом - липень, найскрутніший - грудень, кажуть аналітики. Відповідно й пори року: легше водіям влітку, тяжче - взимку. Весна й осінь ділять друге-третє місця.
Леонід Медников, аналітик:
- Пробки возникают по одной просто причине! Есть поток машин, с которым не справляется дорога! И почему это так в разных местах? Причина такова, что где-то изменяется количество полос, где-то светофор, перекресток и он не расчитан на эту нагрузку.
Наскільки кардинально зміниться ситуація на шляхах 2013-го - фахівці сказати не можуть, лише зазначають: автівок нестримно більшає, через це ситуація погіршується. І виправити її можна тільки одним способом, і кардинальним.
Леонід Медников, аналітик:
- Проблема перенасыщенности абсолютно никак не решаема, кроме как ограничением количества машин, которые доезжают до центра!