Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

1 лютого 2013, 21:56 Інше
Залізничники гарантують - більше Хюндаї не ламатимуться
Залізничники гарантують - більше Хюндаї не ламатимуться

Вони більше не ламатимуться - Хюндаї, швидкісні потяги, що нині курсують зі столиці до чотирьох великих українських міст. В Укрзалізниці запевняють - поїзди протестували й полагодили. Все - коштом корейського виробника, який визнав свої прорахунки.

Знову? - подумаєте ви. Аж ніяк - переконують в Укрзалізниці.

- Это называется маневровый тепловоз - для того, чтобы затащить его на позиции.

Будівля, куди локомотив супроводжує Хюндая - це депо, де обслуговують швидкісні поїзди. Сюди запросили й пресу, щоби переконати - проблем із цими потягами вже не буде. 

Зима вразила заморські Хюндаї, бо була незвична.

Осман Копюроглу, менеджер депо:

- Декабрь был не нормальные условия не только в Украине, в других странах тоже, самый большой проблем - дощ с льодом, ми это испытали здесь.

Виробники швидкісних поїздів визнали - десь таки прорахувалися. Щоби з'ясувати конкретні проблеми, потяги обстежували й тут - у депо, й супроводжували на маршрутах.

Леонід Лобойко, директор Української залізничної швидкісної компанії:

- Зима показала, що є недоліки і в тормозній ситсемі, і в кондиціюванні, і в компресорах.

Попотіли над усуненням недоліків більше сорока експертів із Кореї разом із українськими колегами.

Осман Копюроглу, менеджер депо:

- Контактную сеть они работают сейчас, чтобы улучшивать, мы модернизацию делаем поезда.

Паралельно з модернізацією обуреним пасажирам проблемних рейсів компенсували витрати. Загалом - на вісімсот тисяч гривень. І тепер сповнені оптимізму залізничники запевняють - жоден із десяти поїздів не ламатиметься.

Леонід Лобойко, директор Української залізничної швидкісної компанії:

- Це і електрообладнання, з'єднання міжвагонне, попадала волога, ну і типу короткого замикання, він відключався, сьогодні цього всього немає - герметизація і тд практично всіх узлів.

Пообіцяли, що пасажирам більше не буде жодного дискомфорту. Гріти людей у корейських потягах можуть вітчизняні батареї. На одному з них таку систему обігріву вже тестують.