Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

16 березня 2009, 12:00 Інше
Українські дороги можуть стати швидшими
Українські дороги можуть стати швидшими

Але такий крок назустріч людям викликав чимало критики з різних боків. Близько року тому на деяких ділянках київських доріг провели експеримент. Дозволили автомобілістам їхати зі швидкістю 80 кілометрів за годину.

Експеримент провалився. Аварійність зросла на 20%. Але такі показники українську владу не здивували. І тепер рівень максимальної швидкості вона хоче підняти на всіх дорогах.

Українські даівці показують статистику і переможно стверджують – за останні місяці аварійність на дорогах знизилася. І все було б нічого, якби такі показники вдалося втримати.

Юрій Луценко, міністр внутрішніх справ України: «У нас пропонують ввести… Як ви знаєте, є обмеження, плюс-мінус 20 кілометрів дозволяється перевищувати. Фактично хотіли ввести 130 кілометрів на годину. Це просто безумство! Тому МВС наполягає на збереженні 60-кілометрового обмеження в містах».

То все-таки, як краще – 60 чи 70? В Україні 60 дозволених перетворюються на 80, а ймовірних 70 – на 90. Олексій навчає екстремальному кермуванню, вчить змагатися у швидкості з вітром. І навіщо в міських умовах така швидкість, – запитує він.

Микола Гонтаржевський, викладач школи водіїв: «Я думаю, от так, як на 10 кілометрів збільшиться швидкість, так і на 10 відсотків збільшиться аварійність».

Інша справа – заміські дороги. Дозволена швидкість на магістралях у деяких країнах сягає ста п‘ятдесяти кілометрів за годину, а на звичайних трасах – ста тридцяти. Натомість, ліміт у населених пунктах деякі держави обмежили п’ятдесятьма кілометрами за годину.

Фінляндія – 50 кілометрів за годину, Франція – 50, Хорватія – 60, Чехія, Швеція – 50. Тобто ті, хто ближче до Європи, і ті, хто в Євросоюзі, мають межу в 50 кілометрів за годину.

Краще, говорять водії, дороги залатайте. Аби хоча б на шістдесяти кілометрах за годину їздити можна було спокійно. Відкриті люки, ями через кожен метр – це українські дороги у повній красі.

Володимир Овчар, водій: «Чем больше скорость, тем больше нарушения, тем больше будет безопасность страдать».

Віктор, працівник служби з ремонту дороги : «Та нє, швидкість не надо подимать».

Хто правий – стане відомо вже скоро. Саме від того й залежатиме, з якою швидкістю можна буде діставатися з дому на роботу і навпаки.

Борис Сачалко, Кирило Коротких, Ганна Силаєва, НТН