Закрили за несплату. Для підприємців настають скрутні часи. Грошей, щоб оплатити доставку товару в магазини все меншає. Не легше і покупцям. Від тепер навіть раніше замовлені меблі з цього салону забрати неможливо.
Стілець за три тисячі гривень, диван – втричі дорожчий. Стурбовані власники говорять по телефону, від коментарів відмовляються. А що тут коментувати – де ж знайти клієнтів, які б виклали за журнальний столик 33 тисячі гривень?
Вагітна Вікторія розщедрилася. Нині жаліє. Каже, краще б замовила дешевші меблі, але щоб напевно. Тепер і сама не знає, на чому спатиме. Адже днями викинула старі.
Вікторія Левченко, постраждала: «Ми вчора під’їхали до цього магазину, оскільки намагалися домовитися про доставку наших меблів, бо закінчуємо ремонт. Але ворота були закриті. На будь-які питання менеджери нам нічого не розповіли. Казали, що через 2-3 дні компанія відриється, але ми побачили, що взагалі є вантажівки і вивозять звідти меблі».
Негайно позиватися до суду. Так радять юристи. Вікторія - не єдина у своєму смутку. Тож потрібно вміти захищати свої права. Головне – не проґавити мить.
Як тільки «Урядовий кур’єр» повідомляє про банкрутство підприємства, впродовж місяця ошуканий покупець має занести до суду заяву і договір про купівлю товару. Тоді призначають арбітражного керуючого, який розпоряджатиметься вилученим у підприємства майном.
Олексій Базик, юрист: «Є чотири черги погашення заборгованості. Перша черга – робітники, 2-га – державні органи, яким сплачуються податки, і третя – кредитори. Якщо в нього достатньо майна – то люди отримують гроші».
Якщо ж для третьої черги грошей не вистачить, люди залишаються з носом. Юристи стверджують, якщо не контролювати процес виплати, грошей не побачите. І зовсім не тому, що їх не вистачає.
Олексій Базик, юрист: «Арбітражні керуючі дуже багато зловживають своїм становищем. І вони роблять так, що ідуть в зговори в боржниками, пишуть, що майна немає, тобто тут треба кредиторам контролювати процес. Щоб були частіше на зборах кредиторів, на яких вирішується, яке є майно, якого нема».
Експерти переконують, якщо все робити правильно, проплачений товар вдасться повернути.