Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

4 грудня 2008, 10:51 Суди
На Укрзалізницю скаржаться безпритульні пасажири
На Укрзалізницю скаржаться безпритульні пасажири

Пані Ірина – одна з безпритульних пасажирок. Квиток купувала за два тижні в касі залізниці. Коли ж у Трускавці рухомий склад подали на перон, її вагону в потязі не виявилося.

Ірина Стельмах, постраждала: «Людей багато. Не було куди сісти. До кого я не підходила з провідників, спочатку ніхто не знав де мене оприділити. Всі говорили, що я нічийна. Потім з боєм, з криками, з плачами нас посадили в 15 вагон. І далі по дорозі це не закінчилося. Тому що на це місце ще було чотири чоловіки».

Пояснити зникнення вагонів ні провідники, ні керівник потяга не змогли. Людей ледь розсадили на вільні місця. Не змогли пояснити цього і в «Укрзалізниці». Пообіцяли тільки провести розслідування. Та й то, якщо постраждалі звернуться до них з офіційним листом.

Іван Карпяк, заступник керівника Головного пасажирського управління: «Хай офіційно звернуться. Так на пальцях важко говорити. Треба конкретно факт. Ксерокопію білетів і хай нам направлять, ми розберемося. Дамо офіційну відповідь, що там до чого і так далі».

За таке ставлення до пасажирів треба позиватися в суд, переконують юристи. Це порушення прав споживачів. Якщо людина купила квиток, компанія зобов’язана надати їй відповідне місце. Окрім того, варто ще й відсудити кошти за моральну шкоду. Зробити це цілком реально. Едуард Багіров колись потрапив у схожу ситуацію.

Едуард Багіров, правозахисник: «Я что сделал, я потребовал начальника поезда составить акт. Все заактировал, подписались свидетели. И я подал в суд. В 2002 году. И я выиграл 800 гривен. Вот исполнительный лист».

Для судового процесу необхідні квиток та свідки. А ще краще подати колективний позов. Гуртом, як кажуть, і батька легше бити.

Тарас Білаш, Віталій Савенко, НТН.