Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

26 серпня 2010, 13:30 Службові злочини
ГАИшники проводят операцию "Опасный груз"
ГАИшники проводят операцию "Опасный груз"

Операція "Небезпечний вантаж". Столичні ДАЇвці взялися перевіряти водіїв цистерн, бо аварії за їх участі надзвичайно небезпечні.

Небезпечний вантаж - то велика відповідальність. Але можливі прикрощі. Приміром, на Харківщині цьогоріч перекинувся "ЗІЛ" із азотною кислотою. На дорогу вилилося близько тони. ДАЇвці перевірили - сама фура була справною. Просто водій із кермом не впорався. А ось 2009-го азот лився вулицею Заболотного, в Києві. Вантажівка везла два баки цієї рідини. Одна ємність не витримала - тріснула.

Олександр Томашов, заступник керівника ГУ МНС м. Києва:

- Для людей не опасно. Если бы это была большая концентрация, и, тем более, мы ее блокировали пеной.

Трагедії тоді вдалося уникнути. Правоохоронці ж припустили: аварія сталася через непідготовленість машини до перевезення небезпечного вантажу. ДАЇвці зацікавлені такому запобігати. Відтак, щоквартально влаштовують перевірки великогабаритів.

Наталя Сторожик, керівник відділу УДАІ м. Києва:

- В минулому кварталі після здійснення перевірок, і під час проходження техогляду було виявлено 327 транспортних засобів із технеісправностями, майже 200 з них були не укомплектовані.

Нині на тій такі вулиці Заболотного ДАЇвці взялися трясти всіх водіїв цистерн.

Водій цистерни:

- Проверка документов, наверное.

Микола Володимирович за свої документи не хвилюється. Там усе гаразд. Здоров'я тільки підводить.

Микола Володимирович, водій:

- Трошки прихватило.

- Нервуєтесь?

- Не, радикуль трохи схватив, спина заболіла.

Перевірка триває кілька хвилин, і бензовоз рушає далі. На черзі - водій старенького "МАЗу".

Водій "МАЗу":

- Дозвіл на перевезення покажіть, схема, маршрут руху.

- Осьо маршрут руху, Заболотного.

Валентин Трохимович уже шість років возить легковибуховий вантаж. Нині доправляє мастило. Автівка його - не нова, натомість із усіма дозволами. Показує, що в його вантажівці найголовніше.

Валентин Трохимович, водій:

- Все по бензовозах, правила, спеціальна книжка єсть, дописка, що можна, що не можна. Песок, вогнегасники, также само в машині, вогнегасник тут, і коло тебе, два тут, два там.

Та навіть така батарея протипожежних засобів проти стихії безсила, припускає водій.

Валентин Трохимович, водій:

- Не приходилося, лучше щоб і не приходилось, бо сам водій з цим не справиться.

Хоча кожен кермувальник таких ось машин проходить спеціальне навчання.

Мирон Мірошниченко, керівник навчально-виробничого центру:

- Он должен знать, те ли документы ему дает грузоотправитель, он должен их проверить, он должен посмотреть, придатен ли автомобиль для движения дальше, оборудован ли он теми вещами, которыми должен оборудоваться, и так далее, и табличками, и знаками опасности.

Десять відсотків тутешніх студентів навчання не закінчують. Вочевидь, не довчився і водій цієї цистерни. Єдиний за весь міліційний рейд правопорушник віз бензин на лисій гумі.

Інспектор:

- Остаточна висота малюнку протектора дуже маленька. Крім того, є розриви, майже до корду, зараз на даного водія буде складений протокол.

Кермувальникові за неправильне перевезення небезпечного вантажу випишуть штраф - майже сімсот гривень, і відпустять.

Олексій Царенко, заступник керівника відділу УДАІ м. Києва:

- Так його тут залишати немає сенсу, немає місця для відстою транспортного засобу. І вже при проходженні техогляду такий транспортний засіб - просто не буде продовжений допуск для перевезення небезпечного вантажу.

На усунення несправностей у власника вантажівки є кілька місяців. Бо такі спецмашини техогляд проходять раз на півроку.