Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

16 березня 2012, 10:56 Нещасні випадки
На зеленій гілці столичного метро протягом місяця чотири рази виникали небезпечні для пасажирів ситуації
На зеленій гілці столичного метро протягом місяця чотири рази виникали небезпечні для пасажирів ситуації

Справжні проблеми - на зеленій гілці столичної підземки. Продовж місяця там сталося вже чотири випадки, в яких могли постраждати пасажири. Під час останнього інциденту тільки дивом минулося без жертв.

На цих кадрах ви бачите, як усе починалося. Горить лампа освітлення станції. Розплавлений пластик падає на підлогу. Тим часом пасажири чекають на потяг. Та вже за кілька хвилин тунелі наповнює їдкий дим. Люди починають задихатися.

Сергій Ткаченко, мешканець м. Києва:

- Диму начало більшать, більшать, більшать. Коли під'їхали до Осокорків, повністю вагон в диму, люди почали кашлять. Я кажу женщинам: хто хоче - лягайте на пол або сідайте, бо внизу менше диму. Одна женщина казала: "Моліться Богу, щоб нас бог спас".

У таких ситуаціях радять слухати вказівки машиніста. Та цього разу всі намагання зв'язатися з кермувальником були марними.

Свідок:

- Машиніст мовчав, як риба.

Поїзди транзитом минали станцію Осокорки, і тільки на наступній пасажири вискакували із задимлених вагонів. Тим часом, на місце займання приїхали рятувальники. Вони й з'ясували: спричинило лихо коротке замкнення.

Андрій Онищенко, заступник керівника відділу ГУ МНС м. Києва:

- За попередньою версією, пожежа сталася у світильнику, і з подальшим горінням. Почали в першу чергу евакуйовувати людей, які знаходилися на станції метрополітену, а саме - це співробітники, які були відрізані від шляхів евакуації. Жертв та постраждалих немає, евакуйованих доставлено до карети швидкої допомоги але ж вони відмовилися із-за того, що не отруїлися, і пошкоджень немає.

Під час цього невеликого, в принципі, займання очевидним стало те, що в метрополітені просто не готові до таких ситуацій. Самотужки, без пожежників приборкати вогонь тутешні працівники не здатні. У відповідь на запитання журналістів "Свідка", чому станції не обладнані системою автоматичного пожежогасіння, керівництво підземки лише знизало плечима.

Валерій Гавриленко, в.о. керівника КП Київського метрополітену:

- Що стосується цих заходів - я поки що нічого не можу сказати, коли вони будуть, і, звичайно, з цього приводу порадимось із проектантами і органами, які нормують питання. Тоді й надамо інформацію, якщо це буде цікаво.

А поки ж напередодні "Євро-2012", коли пасажирів під землею буде як ніколи багато, очевидно: негараздів у роботі метрополітену чимало. Особливо проблемною є Сирецько-Печерська лінія. Останнім часом саме тут стаються аварії, що призводять до локального транспортного колапсу. 13-го лютого в одному з потягів не відчинилися двері. Десять хвилин люди чекали, доки їх випустять. 23 лютого зникла напруга на рейках. Не змогли її відновити навіть за резервними схемами. Першого березня через несправність потяга пасажири півгодини просиділи в тунелі між станціями "Видубичі" та "Дружби народів". А що може статися, якщо будь-що з вищенаведеного повториться під час пожежі - страшно навіть уявити.