Бійки за телевізори, ніч у наметах під торговельними центрами, вибиті зуби, а подекуди й вирване волосся і все заради акційних товарів.Чорна п'ятниця загнала мільйони людей у світі в супермаркети! У США - в черзі стоїть кожен п'ятий! Скільки грошей люди готові викласти в день шалених знижок? Головне зайти. А далі - бої без правил! Чорна п'ятниця по-американськи - це традиційно передусім, - битви за плазми. Телевізори й побутова техніка – в тренді щороку. Торгові центри під час тотального розпродажу - схожі на знімальні майданчики бойовиків. Тут жінки видирають одна одній пасма волосся. Чоловіки відвойоювують знижки кулаками, і довкола панує суцільний хаос.
Щоб бути першим найвідважніші ночують в наметах під супермаркетами цілими родинами. І тренують прийоми самооборони. Козирі у бою - це купони на знижку, які роздають, щоб розвантажити черги. Одяг, іграшки, посуд, а найбільше техніка. Знижки цього дня на товари в роздріб можуть сягати до 90-та відсотків. Тому попит шалений. Деякі крамниці відучора з Дня подяки заздалегідь почали торги. Решта – відчинилися на світанку. Інтернет-магазини за одну ніч знижок і шаленого розпродажу перекривають річний прибуток! Листопад і грудень - завдяки такому цінопаду - найприбутковіші місяці року.