Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

19 травня 2015, 23:41 Суспільство
Як відстояти своє право на повернення товару
Як відстояти своє право на повернення товару

У поверненні грошей - відмовити! Киянка придбала дорогий ноутбук і не змогла наступного дня повернути його за ґарантією. В інтернет-магазині пояснити причини відмови не змогли.

Анастасія зважилася на серйозну покупку і придбала престижний ноутбук. Дівчина розповідає - обирала товар в інтернеті й орієнтувалася на нижчу ціну. Пішла до магазину, сплатила - і без проблем того ж дня забрала покупку з собою. Та вже вдома вона зрозуміла - це не та модель, якою б хотіла користуватися й надалі. Тож, упакувавши ноутбук і прихопивши чек та усі документи, наступного дня вирушила до продавців, аби повернути товар і забрати гроші.

Анастасія, мешканка м. Києва:

- Сотрудниками был произведен осмотр, ноутбук был надлежащего качества, но мне было отказано в связи с тем, что в ноутбуке была активирована операционная система. И это являлось причиной отказа от возврата.

Через день дівчина прийшла знову, але і цього разу їй відмовили без будь-яких пояснень. 

- Они его смотрели 2 раза, то есть он в нормальном состоянии полностью.

Анастасія, мешканка м. Києва:

- Объяснить, аргументировать, где это написано, как я должна была его осмотреть, не включая, мне не смогли. Просто, нарушая мои права, отказали в возврате.

Прямуємо до торговельного закладу ще раз, аби на власні очі переконатися, що там без підстав не повертають грошей.

- Вы можете аргументировать, почему я не могу вернуть ноутбук?

- Вам присылали три письма, и в каждом из 3-х писем есть причина нашего отказа.

Після невдалих спроб киянка звернулася до виробника ноутбука, аби той розтлумачив їй, хто правий у цьому випадку.

Анастасія, мешканка м. Києва:

- Мне подтвердили, что такого понятия как активация нету. При включении ноутбука пользователь соглашается с лицензией, которая там уже установлена, и пользуется этим ноутбуком. Если новый пользователь, ну, передается ноутбук, то опять же восстанавливаются заводские настройки и новый пользователь уже принимает это лицензионное соглашение заново.

У схожих ситуаціях юристи одностайно радять не потурати магазинам у разі таких грубих порушень і добиватися повернення коштів. Нажаль, держспоживінспекція зараз безсила, бо все ще діє заборона на перевірки несумлінних підприємців щодо подібних скарг.

Григорій Лопатін, правознавець:

- Рекомендую в даній ситуації звертатися одразу до суду. Законодавство передбачає альтернативну підсудність, тобто можна звертатися або за місцем розташування магазину, або за місцем проживання людини, яка придбала товар.

Тож Анастасія не збирається опускати рук і рішуче налаштована відстоювати свої права до кінця.