Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

7 серпня 2014, 00:15 Суспільство
Як воно - їздити Києвом на двоколісному?
Як воно - їздити Києвом на двоколісному?

Вони не стоять у тиснявах, не витрачають грошей на паливо й не паркуються на тротуарах. З кожним роком на дорогах України велосипедистів більше. Як воно - їздити Києвом на двоколісному?

Такі відеоролики, напевне, переглядають усі охочі придбати велосипед. Бачать, утім все одно не відмовляються від двоколісного в місті. Ці двоє хлопців і дівчина - офісні працівники. А головне, що їх об'єднує - пристрасть до велосипеду. Вже кілька років жоден не уявляє відпочинку без нього.

Ольга, мешканка м.Києва:

- Это мейнстрим, это сейчас велосипед модный аксусуар, очень много не только горных велосипедов, продаются ситибайки, красивые, когда можна ездить в платьице.  

- Я по городу передвигаюсь только от точки а до точки б, в основном я катаюсь в парках, мы ездим в горы.

А ось їздити по місту велосипедом щодня - ще та халепа, каже юрист Олександр.

Олександр, мешканець м.Києва:

- Мне не нравятся парковки, которые елочкой идут, они мешают всем, и пешеходам, потому что машина становится на тротуар, и велосипедистам, потому что велосипедист движется в крайнем правом ряду, и соответсвенно он должен выезжать на дорогу.

Водночас прихильники двоколісних зізнаються - раніше було гірше. Нині водії до велосипедистів значно лояльніші. Автомобілісти розуміють - двоколісним теж треба їхати. Головне - аби за правилами.

Леонід, мешканець м.Києва:

- Если он соблюдает - отношусь положительно. Если едет как попало, как к любому нарушителю, такое отношение, типичное нарушение - что они далеко уезжают, выезжают на полосу движения. Если он должен по правилам двигаться на растоянии метра от бровки, они зачастую выезжают на разметку, и таким обьразом создают помехи транспорту.

Сергій, мешканець м.Києва:

- Стараться пропустить, потому что не знаешь, что он будет делать, что он может сделать, куда повернуть, нет зеркал, ни заднего вида, больше надо велосипедных дорог в Киеве.

Водночас у столичній Державтоінспекції констатують - порушують правила велосипедисти нечасто.

Микола Рябой, співробітник УДАІ в м.Києві:

- За останні 6 місяців поточного року за участю велосипедистів було скоєна 61 ДТП. Минулого року було 67. 27 ДТП з постраждалими та травмованими велосипедистами. З вини велосипедистів було скоєно 21 ДТП.

Серед найгрубіших порушень - нетверезе кермування, а також небезпечне маневрування на дорозі.

Микола Рябой, співробітник УДАІ в м.Києві:

- Велосипедист рухається по проїздній частині, не подає покажчиків, що він змінює напрямок руху, раптово з'являється на проїздній частині, також відсутність світлоповертаючих елементів на велосипедисті, відсутність захисних елементів, таких як шолом, налокотники.

ДАІвці сподіваються на законослухняність велосипедистів. Своєю чергою водії двоколісних розраховують врешті отримати більше прав і умов на дорогах. Наприклад, омріяні окремі велодоріжки.