Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

6 вересня 2013, 23:03 Суспільство
Епідемія фальшивих посвідчень у Черкасах
Епідемія фальшивих посвідчень у Черкасах

Молоді пенсіонери й генерали, чоловіки з жіночими, а жінки з чоловічими іменами. Так у Черкасах креативлять "зайц", які хочуть задарма їздити у тролейбусах. Транспортники назбирали вже півтисячну колекцію фальшивих посвідчень і проїзних.

Олена Павлівна щодня мандрує тролейбусом - забирає онуку зі школи. Пенсійне посвідчення завжди бере із собою, щоб не довелося платити за проїзд. Жінка точно знає, як треба ловити "зайців".

Олена Терещенко, пенсіонерка:

- Я вам скажу, шо єслі людина вже в возрасті, то їй нема чого показувать те посвідчення, а єслі молода людина каже, що має посвідчення,  то хай показує.

Валентина працює кондукторкою більше 10 років. За цей час фальшивих посвідчень у черкасців вилучила з півсотні. Каже, іноді "зайці" трапляються норовливі.

Валентина Пісоцька, кондукторка:

- Каждий по разному реагує, одні буйно, другі спокійно, однім говорю: ваще посвідчення недійсне, вони спокійно його віддають, а ті, шо знають, що воно не їхнє, то вони ще сопротівляються, питаються всячєски його повернуть назад.

Любов Вовченко також бачила чимало липових документів. Креативності охочих до дармового проїзду, каже, можуть позаздрити вигадливі майстри.

Любов Вовченко, кондукторка:

- Якщо пригадати, то був в моєму житті такий випадок, коли молодий хлопець пред'явив посвідчення учасника бойових дій, але коли подивилась на нього, на дату народження, то зрозуміла, що це посвідчення не відповідає дійсності.

За кілька років у Черкасиелектротрансі назбирали з півтисячі підроблених посвідчень і проїзних. Типові фальшивки виявляють з першого погляду.

Олексій Ворона, заступник директора КП ЧЕРКАСИЕЛЕКТРОТРАНС:

- Заміна фотографій, термін дії, печатки організації, які видають, ці матеріали, які ви бачите, використовуються і для практичного навчання молодого нашого покоління.

Своєю колекцією тролейбусники хизуватись не люблять. Кажуть, це не гордість, а сором містян. Адже що більше людей їздить безкоштовно, то менше надходить грошей у касу підприємства. Це призводить до збитковості, згодом - і до зростання тарифів. Тож зрештою за "зайців" платитимуть інші пасажири.