Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

14 червня 2013, 21:09 Суспільство
Як дістатися потягом на південь
Як дістатися потягом на південь

На початку курортного сезону в українців звична проблема - як дістатися місця омріяного відпочинку. Найпопулярніший транспорт - залізниця. Найгостріше питання - чи є квитки?

Ви чекаєте на море, море чекає на вас. І вже незабаром відпустка. Утім, як приїхати на курорт, якщо в потяг не сісти. Про брак квитків пишуть українці в соцмережах. Дісталися навіть сторінки прем'єра. В Міністерстві інфраструктури відреагували миттєво. Запевняють - квитки є! Чи так це насправді - вирішила переконатися знімальна група "Свідка". Вивчати наявність проїзних документів почали в Інтернеті - на офіційному сайті он-лайн продажу Укрзалізниці. У Симферопіль можна вирушити хоч сьогодні. Немає дефіциту й на інших південних напрямках. Далі прямуємо на Центральний вокзал у каси. Цікавимося місцями в популярному нічному потязі до того таки Симферополя. 

- Чи є на завтра, 15 виходить червня, квитки на 12-й потяг Київ-Симферополь?

- Немає взагалі місць, св - одне місце.

На завтра вибір дійсно невеликий. Та вже на два дні згодом - проблем нема.

- 17-го, 120-ть, плацкарт, бокові місця, да? Єсть і такі, нормальні.

Такі ж спантеличено-задоволені люди відходять від залізничних кас. Майже всі з квитками. Хоч і змушені відпустки посунути. 

- Майже без проблем, в Феодосію, нас цікавило на 30, але на 30-те не було, ми купили на перше.

- В Бердянск туда купили нормально.

- Мы ж купили не то, что ми хотели изначально. Ну Саш! Нормально все, билеты есть, все в порядке.

В Українському центрі з обслуговування пасажирів кажуть - нині на квитки й справді ажіотаж. І це попри те, що на курортних напрямках почали курсувати 14 додаткових потягів. А також Хюндаї - з Дніпропетровська, Донецька й Харкова.

Тетяна Калиниченко, заступник керівника Українського центру з обслуговування пасажирів:

- Сейчас пиковые даты 21-е число, перед Троицей выезд, поэтому, конечно, всех вывезти в 1 день невозможно.

Тож намагаються з пасажирами домовитися.

Людмила Вернигора, квиткова касирка:

- 14-е число нет - значит, предлагаем 13-е, 15-е, пассажиры берут, которые им подходят.

Приховати квиток на той чи інший потяг неможливо. Уся інформацію, яку бачить касирка, є й на моніторі в покупця. 

- На 146-й есть купейные верхние, 182-й есть плацкартные верхние.

Неможлива й співпраця зі спекулянтами. У касирки в кімнаті із засобів зв'язку тільки стаціонарний телефон, і той без набірного диска. 

- Вот - только администратор.

Тетяна Калиниченко, заступник керівника Українського центру з обслуговування пасажирів:

- Она может либо позвать на помощь, больше никакой связи кассир не имеет, и мобильный телефон - однозначно нет, они предупреждены.

Та й чим спекулювати, адже квитки на потяги нині лише іменні.