Розчавлений об стовпа двоколісний, калюжі крові на асфальті, понівечене тіло мотоцикліста. Такі зазвичай наслідки ДТП з байками. Ця автопригода сталася влітку на столичній вулиці Теліги. Байкер обігнав "Шевроле", та на шаленій швидкості не впорався з кермом. Врізався спочатку в бордюр, потім - у стовпа.
Микола, свідок:
- Мы остановились в течение одной минуты, медицинскую помощь, но уже было поздно, я подошел, перевернул его, надеялся сделать искусственное дыхание, массаж сердца, но там уже ребер не было, просто мягкое все, все, это была уже сплошная каша.
Загиблому - 26 років. Досвід кермування - невеликий.
За сумною статистикою, з початку року тільки у столиці трапилися три сотні ДТП за участю двоколісного транспорту. Загинули 19 людей. У ДАІ назвали й найтиповіші порушення мотоциклістів: відсутність документів, алкогольне сп'яніння, перевищення швидкості. Спеціалістів сумна статистика не дивує, здебільшого керують двоколісними самоуки, які спеціально ніде не вчилися. Такі не розуміють, що таке мотоцикл, і як з ним поводитись.
Сергій Герман, директор мотошколи:
- Можно себе представить, если бы люди никогда не учились на машинах, самоучки, там друзья-соседи научили ездить, и эти все люди выехали на дороги общественного пользования, я думаю что статистика была бы более грустная.
Втім, не довіряють статистиці ДАІ юристи, що спеціалізуються на ДТП. Правники кажуть, часто в автопригодах винними роблять саме байкерів.
Вадим Володарський, адвокат:
- К мотоциклистам,к сожалению, существует крайне предвзятое отношение как со стороны водителей автомобилей, так и со стороны ГАИ. Очень часто возникают ситуации, когда при каком-то ДТП, мотоциклистов начинают обвинять абсолютно необоснованно.
Утім, кого б не визнали винним у транспортній пригоді, більш трагічні наслідки будуть саме для мотоцикліста. Адже ні шолом, ні професійна екіпіровка, не врятують життя у серйозній аварії.