Жахливе автобойовище - на Бориспільському шосе в Києві. Вранішньої години пік там сталося аж 13 аварій. Загиблих немає, натомість постраждали кілька людей. В чому ж причина такого скупчення ДТП на одній ділянці дороги?
Олена Ткаченко, кореспондентка:
- Досить проблематично було потрапити у столицю з боку Борисполя. Вранці чи не єдина в Україні автострада перетворилася на смугу перешкод, ледь не на кожному кілометрі по три ДТП.
Дмитро нервово оглядає автівку дружини - вона стала учасницею однієї з аварій.
Дмитро, мешканець м. Києва:
- Она ехала, начала машина притормаживать, ну, впереди, и она тоже начала притормаживать, и сзади - удар.
Вдарила її ось ця "Тойота" передніми лівими дверцятами. Вочевидь, до удару японця добряче закрутило. Водій не постраждав. А ось кермувальницю чеського авта шпиталювали.
Свідок аварії:
- Повреждение - переносица пока.
Приблизно за схожих обставин сталися всі аварії. Андрій за кермом свого "Хюндая" попереду побачив перешкоду, став гальмувати.
Андрій, учасник ДТП:
- Уже я собрался ехать, объезжать ДТП, назад посмотрел - а на меня машину с третей полосы, крутит несет, и меня вот откинуло в отбойник со второй полосы.
Його дружину, яка була на передньому пасажирському сидінні, забрала "швидка".
Андрій, учасник ДТП:
- Говорят, черепно-мозговая травма, не знаю. Она сейчас в больнице оформляется.
Ще й без авта на невизначений час залишився.
Андрій, учасник ДТП:
- Евакуатора жду.
А ось - фіґуранти іншої аварії насилу дочекалися ДАЇвців.
Павло, учасник ДТП:
- Два, нет, три часа.
Їхнє зіткнення оригінальністю не вирізняється.
Павло, учасник ДТП:
- Я потихоньку двигався, і почувствовав уже удар - такий не сильний. Ну, если би я стояв, то, наверное, удар би був очень сильний.
Ігор, щоб не вдарити капотом "Ланоса" в задній бампер "Тойоти Прадо", гальмувати почав заздалегідь. Думав за метрів п'ятдесят встигне. Даремно.
Ігор, учасник ДТП:
- То все залізо, то все єрунда, я уходив від зіткнення, і, получається, пішов у праве колесо, а так якби і він вже майже зупинявся, і мені не було вже куди вискочити, тому що там рух, і там рух. Я, получаєтся, спокійно йшов йому в задницю.
Чому ж пручалися залізні коні? Водії одностайно стверджують: дорога була наче ковзанка.
Учасник ДТП:
- Когда мы приехали, дорога вообще никакая была, стоять невозможно было.
Павло Дмитрович, учасник ДТП:
- Резко скользко, коли їхав - так не було, а коли вийшли з машини, стоять не можна було, льодяний асфальт.
Ба більше, кажуть: комунальники на автостраду виїхали вже після того, як на кількох кілометрах Бориспільського шосе сталося справжнє автомобільне бойовище.
Павло Дмитрович, учасник ДТП:
- Не посипали, почали посипати, коли вже сталися аварії.
Й дійсно, між автівками, що ще не роз'їхалися після ДТП, куди, вочевидь, не потрапила сольово-піщана суміш, у чоботах можна кататися як на ковзанах. ДАЇвці ж кажуть: винні водії, бо не дотримались безпечної швидкості та дистанції.
Наталя Сторожик, керівник відділу УДАІ м. Києва:
- Не врахували погодних умов і дорожнє полотно, так само як і сьогодні, і вчора - всі ці дні воно крижане, не зважаючи на те, що сніг прибирають, дорогу посипають, сніг і мороз продовжується, але водії не врахували ці погодні умови.
Андрій, учасник ДТП:
- Ну, понимаете, если 1-2 авария, а 16 аварий на одном участке - это понятно, почему произошло. Всех крутило по трасе, за нами "Хюндай Акцент" в отбойник занесло, потому что одно какое-то столкновение пошло. Все начали тормозить, их начало крутить по дороге.
Тож погода проти машин. Знову перемогла зима. Рахунок тридцять-нуль.