Телеканал НТН
Повідомити новину

Новини каналу

24 грудня 2015, 23:50 Інше
Ескорт-послуги без сексу - нова чоловіча професія в США
Ескорт-послуги без сексу - нова чоловіча професія в США

Інтим не пропонувати! В США дедалі популярнішим стає доволі оригінальний сервіс - чоловік-прислуга! Це такий собі дамський догідник за гроші. Спектр послуг у служків - широкий. Та окрім інтиму. Все інше - на вибір і фантазію замовниці. Тож які забаганки виконують хлопці-прислужки?

Зустрічайте: чоловік-прислуга.

- Доброго дня, леді! За 125 доларів за годину він просто обожнюватиме вас.

Це сервіс класу люкс, який надається гарними чоловіками презентабельної зовнішності. Втім, це не секс-послуга. Цей бізнес почався в Сан-Франциско. 

Вай Лін, власниця сервісу:

- Ринок стриптизерів переповнений. Ми працювали в рекламній сфері в Сан-Франциско. Одній подрузі зробили подарунок у вигляді чоловіка-служки. І всі дівчата зацікавилися цією ідеєю. І почали питати, де можна його зняти. Як виявилося, він найліпше підходить для вечірок.

Лише за рік чоловіків-прислуг вже почали замовляти в Лос-Анджелесі та Нью-Йорку.

- Ми надали послуги більше тисячі жінок. І щомісяця кількість охочих зростає. Він втілить усі ваші мрії.

У чоловіків-прислуг є певні правила.

- Ніякого алкоголю та наркотиків на роботі. І взагалі ніякого сексу в робочі години.

- Одного разу мене хотіли бачити в костюмі лицаря, з бородою та білим волоссям.

Найчастіше жінки хочуть, щоб їхній ідеал був чимось середнім між Джорджем Майклом, Алладіном та Патриком Свейзі з "Брудних танців". 

- У нас були жінки, які хотіли, щоб чоловік був досвідченим і розумним. Інші ж, навпаки, кажуть: не міг би він ходити навколо мене і казати: ти права, я помилявся.

Інколи чоловіків-прислуг замовляють інші чоловіки. І як і в будь-якого романтичного героя, в них має бути якась загадка. Вони ніколи не розповідають клієнтам про себе.

- Скільки вам років?

- Особисте питання? А скільки б ти хотіла, щоб мені було? 

Зі 125 доларів за годину роботи чоловік забирає собі від п'ятдесяти до вісімдесяти зелених. Серед клієнтів догідників - Warner Brothers, Armani, Cosmopolitan. Загалом компанія оцінює ринок таких послуг на півтора мільярда доларів.