Під Феодосією на туриста з Москви наскочив катер. Чоловік плавав у морі, коли раптом у зоні відпочинку з'явився водний транспорт. На шаленій шкидкості травмував туриста і зник. Постраждалого ушпиталили, а катера шукають. Так само як гідроцикла, що два тижні тому спричинив загибель двох людей поблизу Києва.
Немає скутера - немає справи. Розслідування трагічного затоплення човна поблизу Жукового острова, внаслідок якого загинули двоє людей, схоже, зайшло у глухий кут. Принаймні, в Держрічінспекції, що контролює використання плавзасобів, жодної інформації про скутера-вбивцю досі не мають.
Олександр Вечурко, керівник Держрічінспекції України:
- Мы не можем ни от кого получить информацию что произошло, мы не знаем где эти лодки, ничегоМы вынуждены были написать письмо в Министерство внутренних дел, чтобы нам дали информацию, где они находятся. Все говорят что погибли люди. Какой гидроцикл, какая лодка, какие фамилии, мы ничего не можем добиться. Мы звонили в прокуратуру, водная милиция не знает, милиция киевской области ничего сказать не может.
Не знають, що це був за скутер і рятувальники, котрі витягали загиблих. Хоча кажуть: усі плавзасоби повинні бути зареєстровані, а за номером можна дізнатися і хто власник.
Роман Ткачук, командир комунальної аварійно-рятувальної служби м. Києва:
- Мы тоже не владеем информацией какой гидроцикл, кто им управлял, любое плавсредство, выходящее на воду, должно быть зарегистрировано, тем более гидроциклы и все эти скутера, они должны иметь паспорта, бортовые номера, должны стоять на контроле.
Законодавчо використання скутера прописано досить чітко - він повинен мати бортового номера, а його кермувальник - дозвіл. Тож заборонено давати засіб поплавати. Власник гідроцикла може хіба що сам повозити пасажира. Максимальна швидкість в акваторії міста, як і будь-якого іншого водного транспорту - не більша ніж 15 км за годину. Втім, усіх цих правил власники плавзасобів дотримуватимуться лише тоді, коли штрафи за порушення будуть такі самі, що й на дорогах - переконані фахівці.